Hallo dames, De titel zegt het al een beetje, hebben jullie tips voor recepten voor mijn baby van bijna 7 maanden? En dat bedoel ik voor het warm avondeten. Of kennen jullie nog interessante sites toevallig? Mijn kleine dametje vind de warme avondmaal heerlijk (flessen steeds minder helaas, maar dat is weer een ander topic) Alvast bedankt!
Ik vind dit een leuke en handige site: Zelf babyvoeding maken, van groentehap tot fruithap | Smikkels.nl.
Dank jullie wel dames, voor de reacties. Bij de Appie in ons dorp hadden ze het boekje helaas niet, kan het wel laten bezorgen voor 7.95 extra verzendkosten en dat vertik ik Dus daar zal ik eens een keer naar op zoek moeten, want hoor daar idd veel goede dingen over! Smikkels.nl zal ik ook eens gaan kijken! Vind ooit mijn eigen eten al moeilijk om iedere keer weer wat te verzinnen (ben een moeilijke eter helaas, tot zover mijn dochter niet *klopt af* ) Laat staan voor een baby, dus alle inspiratie is welkom!
Een lekkere tip: (gevonden via Smikkels), 1 stronkje witlof en 2 appels in stukjes snijden, 10 minuutjes koken en pureren. Hij vond het heerlijk!
Kijk eens op de kant en klaar potjes van Olvarit, en haal daar je inspiratie uit. Hier heb ik oa: Spinazie met kip en pasta Spinazie ei aardappels Bloemkool pangafilet aardappels Verse macaronie met tomatensaus Spercieboontjes met tartaar