Hi @RoGiJuLi Sorry dat ik je weer eens kom lastig vallen, maar ik snap even helemaal niks meer van mijn temperatuur! Voorgaande kaartjes daalde mijn temperatuur altijd op 12 dpo, de temperatuur was nooit hoger dan 36,7. Mijn LF is gemiddeld 12 dagen. Deze keer ging het anders, ondanks dat ik goed sliep en niet ziek ben, steeg mijn temperatuur op 12 dpo van 36,8 naar 36,9. Oke, prima dacht ik, dan daalt ie morgen vast wel. Maar nee, vanmorgen 13 dpo was mijn temp 37,2. Na het temperaturen moest ik plassen en ben ik weer naar bed gegaan en 2 uur later heb ik maar eens een testje gedaan. Mijn urine was alleen niet geconcentreerd, bijna helder zelfs en de test was negatief. Ik ben allerlei dingen aan het bedenken, van late innesteling tot aan mijn lichaam houdt me flink voor de gek! Wat denk jij ervan?
Het kan zijn dat je gewoon een late innesteling gehad heb. Wat voor test heb je gebruikt? De ene maak sneller hcg aan dan de ander. Ik zou wachten wat je temp morgen doet. Je langste lf was 13 dagen zij je gisteren toch? Dus als hij morgen weer hoog is en je nog niet ongesteld ben, ben je dan 1 dag overtijd.
Ik heb een test van sensitest gedaan.. brrr vind dit zo spannend, weet niet wat ik moet denken en doen
Dit dus Het kan ook zijn dat een onschuldige stijging is en hij morgen ineens keldert. Maar het kan ook zijn dat een verkoudheid oid woekert van binnen en dat je lichaam zich daarom nu al weert. Je temp heeft dat namelijk sneller in de gaten dan dat jij het merkt
Je temperatuur is heel gevoelig bij mij scheelde het zelfs als ik wel of niet de raam open had staan snachts. Of een dikke of dunnen dekbed etc. Ik duim voor je dat het iets positiefs is
@RoGiJuLi @Maan14 thanks! Ik wacht morgen nog even af. Omstandigheden in de slaapkamer zijn nier veranderd haha. Ik duim voor iets positiefs, maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt!
Nou, de vervolgstap is voor ons gezet, 9 november kunnen we terecht bij de gynaecoloog en gaan we vast het een en ander bekijken bij mij en bespreken mbt zaad van vriendlief! Ben eigenlijk wel een soort van opgelucht, beetje gek gezegd misschien!