Aa wat mooi gefeliciteerd meid, dan ben je als het goed is paar dagen na mij uitgerekend dit is ook mijn eerste kindje !
Hoi Damens. Ik denk namelijk ook dat ik zwanger bent, maar weet het niet zeker. Ik ben in de maand van febrauri niet ongesteld geweest en ben nu al 2 weken overtijd. Ik heb ook 3 keer test gedaan en die waren elke keer negatief. Ik begrijp het niet want ben nog nooit overtijd geweest en was altijd optijd met me ongesteldheid. Kan het zijn dat ik niet genoeg hcg heb. Of dat er iets anders aan de hand is. Ik heb maandag een afpraak bij de dokter. Ben benieuwd wat de test daar zegt. Kunnen jullie me een raad geven en hebben jullie dit ook meegemaakt.
supernany Ik heb helemaal geen ervaring daar mee dus sorry dat ik je daar niet bij kan helpen bij mij was ik na een week overtijd gaan testen en heb 2 hele goeie positieve testen gehad. maar idd de dokter zou je zeker er bij kunnen helpen ik hoop voor je dat je zwanger bent veel succes!!! Gr Natje
@ natje & magdalena. FELI!!!!! Geniet er van @ supernanny. Sorry, maar als je 2 weken overtijd bent en niet zwanger test ben je waarschijnlijk niet zwanger Even langs huisarts voor bloedonderzoek. Je cyclus kan ook door andere dingen van slag raken (stress, ziekte, etc) succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt