Ons zoontje is al een hele week ziek geweest,net zoals wijzelf waarschijnlijk flink de griep gehad.Sinds gister knapt ie beetje op(geen koorts meer) maar is nog steeds harstikke verkouden en niet helemaal fit. Morgen is het de bedoeling dat hij zijn laatste vaccinatie krijgt(nou ja voorlopig dan). Weet alleen niet zo goed wat ik moet doen,mijn gevoel zegt dat ik het liever nog even een weekje verzet tot ie helemaal opgeknapt is.Wat zouden jullie doen?
Misschien nog wel even overdrijven dat ie nog wel een beetje koorts heeft. Ten minste, ik belde een dag van te voren de afspraak af (dochter ook een week ziek geweest, nog steeds niet 100%), maar zij zeiden dat ik wel moest komen als ze geen koorts had anders zouden er kosten aan verbonden zijn oid. Je begrijpt dat haar temperatuur ineens gestegen was de volgende dag Maar niet gaan dus voor die prik!
Zo daty is behoorlijk in de bocht van het CB, jij mag het nog steeds beslissen zeg Maar effe on topic...verzetten
Ja ik beslis nog altijd zelf gelukkig.Maar fijn om te lezen en dat ik toch niet te flauw ben ofzo,bel morgen dus gewoon om de afspraak te verzetten.Thanks dames!
Goede beslissing, verzet ook de afspraak heel makkelijk als ze nog niet helemaal lekker zijn. IOf ik ga wel wegen/meten maar laat ze niet inenten.