Bruinverlies en soms bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kmbly, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje, sinds vrijdag heb ik al echt bruinverlies.. en tot de dag van vandaag nog steeds..
    Nadat ik zondag met me vriend naar bed geweest heb ik ook een beetje bloed verloren.. Maar dat heb ik nu niet meer alleen maar bruinverlies..

Ik maak me een beetje zorgen zijn er meer meiden die dit gehad hebben ?

Liefs Kim

2. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Hoi,

Ik heb bij mijn 1e zwangerschap ook bruinverlies gehad en 1 keer een beetje bloed. Zwangerschap is toen misgegaan maar volgens mij stond dit hier los van. Op dit forum zijn verhalen te vinden waarbij het zowel goed is gegaan als mis dus ik denk 50/50. wanneer heb je je 1e echo? als je het niet vertrouwt zou ik aandringen op een echo.
    Succes!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Jee vervelend, bij de zwangerschap van de jongste had ik helderrood bloedverlies voor 4 dagen. Hier is uiteindelijk een lief meisje uit geboren (nou ja niet uit het bloed natuurlijk)
    in maart en mei een mk gehad was ook helder
    bruin bloed is meestal oud bloed en ze zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken als het niet helder is en je geen krampen hebt.
    Als je na het vrijen bloed hebt verloren kan het best zijn dat je baarmoeder nu zo goed doorbloed is dat door het stoten je bent gaan bloeden.

een echo heeft op deze termijn niet heel veel zin omdat er niks te zien is... Ik moest ook wachten tot zeker 6 weken

4. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Bij mij was er beide keren met 5 1/2 week al wat op de echo te zien. Maar deze echo's waren puur om een bbz uit te sluiten. Een hartje is vaak pas een week later te zien. Het lastige met een echo is ook dat een goede vroege echo niet hoeft te betekenen dat het goed blijft gaan.

Zoals napoleon zegt, het kan met van alles te maken hebben. De baarmoedermond is goed doorbloed en door het vrijen is er misschien een klein haarvaatje geraakt. Enne, er gaan meer zwangerschappen goed dan fout!

5. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Hartstikke bedankt voor jullie reactie's ik moet volgende week woensdag voor een echo, dus hoop dat alles goed is..

Liefs Kim

Deel Deze Pagina