Waar hebben jullie zoal last van rond/tijdens jullie eisprong? Ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus....donderdag nog negatief getest. Gister kwamen mijn ovu testjes binnen die ik volgende ronde wilde gaan gebruiken, maar uit nieuwsgierigheid een gebruikt en die was positief! Heb al 1,5 week het gevoel dat ik ongj moet worden maar niks! Verder heb ik jeukende (.)(.) en geregeld ongi krampen. Kan ik mijn ei echt nu pas hebben??
hoeveelste ronde is dit dat je twijfelt over je cyclus? is het zo wisselend? lastig hoor. maar na dag 36 en al een week dezelfde klachten lijkt me ook geen pretje geen ervaring mee maar succes vanaf hier!
Je zou idd bij een erg onregelmatige cyclus nu pas een ei kunnen hebben, maar eerlijk gezegd zou ik gewoon snel nog een keer een zw-testje doen! Want ovu-testjes kunnen ook positief uitslaan bij HCG ... Succes! (overigens om je vraag te beantwoorden: rondom mijn ei was ik misselijk, drukkend en trekkend gevoel in onderbuik bij schaambeen, rommelende darmen en soms ook gevoelige tepels. Dat begon ongeveer 4-5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong)
Ik heb rond mijn eisprong meestal buikpijn, en daarna beginnen de ongesteldheids kwaaltjes zoals gevoelige borsten en menstruatie krampjes. Ik zou ook nog een zwangerschapstestje doen als ik jou was.
Zit pas in mijn 2e ronde na het stoppen van de pil. Maar bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik eigenlijk meteen een rgelmatige cyclus gehad na het stoppen van de pil. Denk dat ik deze week indd nog eens test maar ben zo bang voor de teleurstelling
hier tijdens ei altijd buikpijn aan 1 kant. soms een nachtlang, soms maar een uurtje. ik heb op die dagen een fantastische stoelgang! ja sorry, kun je nagaan hoe slecht ie anders is
ik heb dagen kramp in mijn buik gehad...hoop dat dit een eisprong was, ik zit nu te wachten op menstruatie...
Ik krijg een paar dagen voor ei sprong echt altijd het gevoel alsof er iets zit te broeien. Het duwt en trekt en dan na een paar dagen meestal 1 keer goede kramp en weet ik dat ik eisprong heb gehad. Verder meestal wel misselijk en gevoelige borsten.
Ik had vrijdag het gevoel dat ik een eisprong had, zeker weten doe ik het niet (dag 62 was dat).. Het voelde een beetje als ik ging zitten alsof mijn buik van binnen opblaasde, ook met hoesten of bewegen en zo.. Ik hoop het maar, want mijn cyclus is echt waardeloos, sinds de zwangerschap helemaal! Gr. Carlien