Grappig & Schaamte...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeanney5, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Mijn man die moet altijd met zijn hand in z'n broek slapen (hij zeg dat als hij moet slapen, hij het lekker vindt om met z'n hand in z'n broek te slapen)

Nou hadden we gister de 20 weken echo...En we zagen dat we een mannetje krijgen...
    Omdat beeb met zn rug tegen me buik lag te slapen, hadden we hem wakker geschud. Maar beeb ging weer slapen en wat zagen we; dat hij met z'n hand richting z'n beestje ging en hem aaide...

De echoscopist die vroeg; wat doet ie nou, gaat ie zijn p..mel aaien?
    Van wie heeft ie dat? En me man die moest enorm lachen, want ik kan er niet tegen als ie dat doet...Ik vind het gewoon niet leuk als ie naast me lig en z'n hand in z'n broek doet...Maar sinds gister na de echo vind ik het juist wel stoer..... :( :(

Hebben jullie ook zoiets meegemaakt, dat je, jezelf/partner herkent bij je beeb tijdens een echo...Of was dit een toeval?

Heb trouwens foto's van echo in me album...

Liefs Jeanney

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

vreemde gewoonte van je man :( zou ik ook niet leuk vinden hoor ;)

mijn man is heel druk en heeft veel energie hij springt altijd op en neer en gaat dansen als ie energie kwijt moet, ik vind dat altijd wel schattig maar niet als ik net wakker ben :evil:

op de echo zagen we ons meissie allerlei rare fratsen uithalen en druk doen, toen zei de echoscopiste ook jeetje wat is dat een druk kindje, ze haalt echt capriolen uit die ik zelden zie :confused:

oei, die lijkt dus op pappie, heb ik straks 2 van die druktemakers om me 's ochtends mijn rust niet te gunnen :evil:

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Niet iets van mijn man, wel van mijn oudste zoontje.
    Die lag tijdens de pretecho 2 jaar geleden al heerlijk relaxed onderuit, met zijn beentjes nonchalant over elkaar geslagen. Dat doet ie nu nog vaak, lekker in de kussens hangen en benen echt in zo'n mannenhouding over elkaar. En nu tijdens de twintig weken echo zagen we spruitje 2 ook alweer zo liggen. Dat is dus ook een jongetje, haha.

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Met je hand in je broek slapen? Oke...........................

Anyway, ons zoontje (nu nog lekker in mijn buik) gaapte precies zoals mijn dochter op de echo...ook dat handje wrijven in zijn oogjes, echt precies mijn dochter (hij lijkt ook wel wat op haar als we zo kijken...
    Verder steeds handjes bij zijn gezichtje en zo slaap mijn dochter ook altijd! (nu nog!)

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat grappig :D En waarom is het raar dat je man met zijn hand in zijn broek slaapt? Mannen zitten nou eenmaal graag aan hun piemel...dat is toch niet zo erg? :)

Bij onze 3D echo lag ons kereltje hevig te gapen. Het eerste dat we zagen toen de echoscopiste het apparaat op mijn buik zette, was een enorme gaap, van opzij, met het tongetje helemaal naar buiten. Ik lag helemaal in een deuk :) Toen riepen we al in koor: dat is er echt eentje van ons...net zo lui als wij!

6. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    @ Mikki77; Ik vond het tot gister helemaal niet leuk, maar nu opeens weer, raar he... Zullen wel de hormonen zijn...

En das een gewoonte van hem, hij kan het gewoon niet laten.. Ik moet ermee leren leven, want straks is het 2 tegen 1....

Het eerste dat we zagen toen de echoscopiste het apparaat op mijn buik zette, was een enorme gaap, van opzij, met het tongetje helemaal naar buiten

Das een goeie en kan je dat allemaal zien bij een 3D echo....Moet dan bellen voor een afspraak dan, ben reuzend benieuwd...

Liefs Jeanney

7. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik maak elke keer grapjes want mijn vriend is best wel dun, dus hij heeft "bottige knieen" en soms steekt er uit mn buik ook ineens zo'n knie, dus ik heb al besloten dat hij de knieen van zn vader heeft!

8. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    PS mijn vriend slaapt ook met zn hand in zn broek, ik kan er niet echt mee zitten eigenlijk ;)

9. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    @cwinkoop Het wordt wel tijd he, om z'n knieen nu in het echt gaan bekijken... :D
    Me man die vraag me ook steeds, waarom ik het niet leuk vind.. Maar ehh ik weet het echt niet....

10. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ja, ik zou zn knieen nu ook graag wel buiten mn buik willen zien ;)

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owwwwh geweldig zeg,ik zou echt in een deuk hebben gelegen als ik de echo zou hebben gezien,
    mijn man ligt ook vaak gewoon met zijn hand in zijn broek,wat maakt dat uit,de meeste denken natuurlijk dat ze zichzelf lopen te trekken ofzo haha,maar dat is niet zo,

Je ziet toch ook heel vaak mannen met hun hand in de broekzak en dan zie je ze maar krabben haha

12. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

23 jun 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    haha moest gelijk aan Al Bundy denken... :)

Ik zou ook dubbel liggen hoor!

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ik slaap eigenlijk het liefste met mn hand in mn vriend zn broek... :)

hihihi... ff serieus....

De pretecho die ik laatste keer heb gehad, was eigenlijk "weggegooid geld" ik had net zo zeer de pretecho van mn eerste kunnen kopieeren...

Twee druppels water.... zowel uiterlijk als houding.... echt niet normaal.. :confused:
    maar wel heel mooi om te zien...!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Leek hij/zij al zoveel op je man?

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik kom echt niet meer bij van het lachen, sorry!

Een volwassen vent met z'n hand in z'n broek slapen, oh make my day!

Een soort Al Bundy-family krijg jij straks, hihi!

16. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ja dat dus ook....
    ik zei al.... "weer geen kind die op mij lijkt" .... :cry: (hihihi)

Sommige hebben gewone "dominante genen"....

Achja... gelukkig hebben we wat in de melk te brokkelen qua opvoeding betreft en kunnen we hopelijk "de slechte eigenschappen" er nog uithalen... :)

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona dan ben ik erg benieuwd naar onze kleine wondertje,Délano lijkt alzoveel op zijn vader,maja zou bij deze ook wel zo zijn hihih sterke gene in de Familie hihi

18. Mable

Mable Actief lid

11 nov 2008
    100
    0
    0
    Mijn man steekt altijd 2 vingers op als hij op de foto moet/gaat dat haat ik ook echt.
    Op de echo van mijn zoontje zagen we ook altijd een vinger of een opgestoken hand erg leuk!

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat was nog in 2D (daarna schakelde ze pas over naar 3D). Dus we zagen echt zo'n doodskopje van opzij, met dat bekkie wagenwijd open en een tongetje eruit...dat maakte het nog grappiger :)

Maar 3D echo's zijn prachtig hoor...heel bijzonder om je kind zo 'echt' te zien. Maar wij vonden het ook een beetje eng...het leek net een oud mannetje, maar dat komt doordat alles een beetje vervormd raakt door vruchtwater etc. Als je nog gaat: veel plezier!

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Tijdens de 20 weken echo was de kleine lekker rustig, zo zijn wij allebei ook.
    En de kleine ligt in stuitligging, precies op dezelfde manier zoals ik toendertijd ook in stuitligging lag.

Deel Deze Pagina