Ik ben echt op en zie het effe niet meer zitten

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Whitepearl, Mar 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Ik schrijf hier even van me Af voel me behoorlijk in de war.

Ik heb vanochtend gyn opgebeld omdat ik misselijk ben heel erge buikpijn heb met krampen en bloedverlies.
    Ik zit op dag 14 cyclus na clomid kuur.
    Ik werd later terug gebeld met de mededeling dat ik maar af moest wachten.

Pffff nou na dat telefoontje zat ik er echt effe doorheen ik bel toch niet zomaar.

Het is ook zo'n rare maand op dag 8 en 9 veel ovu pijn en vruchtbaar slijm echo gehad op dag 9 maar eitje van 13 mm dus stond duidelijk niet op springen, maand daarvoor wel op dag 10 eisprong.

Op dag 11 weer echo eitje van 18,5 en 14,5 maar nog geen positieve ovu testen.

Gisteren waren mijn ovu testen wel donker maar niet zo donker als controle streep.

Vandaag weer test gedaan en heeeel licht streepje.

Maar goed nu heb ik en bloedverlies en heel veel pijn en heel erg misselijk en draaierig.

Ik ben effe helemaal in de war ik snap er niks meer van en voel me niet serieus genomen doof gyn.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het echt effe van me afschrijven voel me echt effe heelverdrietig

2. cactusgirl

Nov 25, 2013
    49
    1
    0
    Amstelveen
    Hoi,
    Ik heb zelf geen ervaring met Clomid maar dit klinkt zoals het hoort. Ik zou binnen een dag of twee als het zo blijft terugbellen en eisen dat je serieus wordt genomen!
    Succes en die verdrietige periodes ken ik ook... ik probeerde ze gewoon te accepteren want soms zit het gewoon even tegen, niks aan te doen :(

3. MBG

MBG Actief lid

Oct 10, 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloedverlies heb ik niet maar dat misselijk en krampen herken ik wel. Ik heb van dag 14 tm dag 30 ongi krampen en word dat op dag 31 a 32 ongesteld. Ik zit al in mijn 4e maand met clomid. Allren de eerste ronde heb ik controle gehad en daarna niet meer.
    Volgens de arts heeft de een meer en langer last van de eisprong dan de ander en helaas niks aan te doen.
    maar dat je bloedverlies hebt is wel raar en vroeg op dag 14. Is het bruinverlies of echt rood?

Share This Page