Hallo iedereen, Ik heb in november een miskraam gehad en na wat probleempjes zoals nabloedingen van de curretage en hele onregelmatige cyclus, ben ik nu eindelijk weer zwanger!! 😊 Ben nu ong 6 weken maar afgelopen dagen weer bloedverlies gehad. Had dat in men eerste zwangerschap ook en na iedere echo bleek er niks aan de hand. Maar zit me niet lekker. Test zijn nog steeds positief maar heb verder geen kwaaltjes behalve plassen en rommelende darmen.. Wat denken jullie? Van de week gynecoloog bellen of gewoon afwachten tot week of 8/9.. en wanneer bellen jullie de verloskundige!? Hoelang zou et duren voor een test negatief is als ik wel et vruchtje verloren ben? Al denk ik niet dat dat et geval is.. Heel erg bedankt alvast!! Groetjes Liss
Ik was ook snel zwanger na miskraam en daarna bloedverlies.. Het wachten duurde zo lang met 8 weken toch maar een echo gemaakt en gelukkig alles goed maar was pas echt gerust na de tien weken echo en daarna weer spannend tot de twintig weken echo. Ik zou graag beter advies geven maar wachten is nu eenmaal moeilijk, maar niet de hoop opgeven
Eerst en vooral wil ik je proficiat wenden met je zwangerschap! Ook ik heb een mk gehad in februari van dut jaar maar deze zs voelt heel anders dan de eerste. Het eerste trimester is sowieso hetgene waarin je jezelf het meeste druk maakt, merk ikzelf ook. Ook al voel ik buiten gevoelige borsten weinig tot niets. Als je er echt niet gerust op bent even langs de ha lopen of het Zh en vragen voor echo. Hoop dat je desondanks positief kan blijven denken! Ik duim voor jou!!
Thanks!! Ik heb donderdagmorgen een afspraak voor een echo. Hopelijk wordt ik daarmee gerust gesteld.
Lastig hey, Aan de ene kant is het heel fijn om al een echo te krijgen maar zelf vond ik het schijn zekerheid. Op dat moment is het goed maar je kan de deur uitlopen en misgaan. Hier heb ik ondanks bloedverlies toch gewacht.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Na mijn mk was in snel zwanger maar had ik niet door kwamen we met 18 weken pas achter. Nu ik weer zwanger ben, heb ik dezelfde week toen ik een positieve test had de vk gebeld, omdat ik eerder een miskraam heb gehad mag of plannen ze je in als je 7 weken bent