Little witch vind het heel erg om dit allemaal te horen. Had ook ooit zo'n vriend die zo deed. Ik moet zeggen dat probleem heb ik nu gelukkig helemaal niet meer, mijn man ( van turkse afkomst)Wilde maar al te graag snel kinderen.\ Toen hij pas hier was zelfs en dat was financieel niet zo goed. Maar dit is dus iets wat echt een voordeel is vind ik persoonlijk bij veel turkse mannen ze zijn allemaal weg van kinderen! Maar natuurlijk zijn ook sommige nederlandse mannen zo, maar merk toch over het algemeen dat zij dat niet zo hebben. We zijn nu wel al in 8e maand aan het proberen en het is nog niet gelukt. maar hopelijk brengt de toekomst meer geluk. little witch meisje veel sterkte
achja meiden het is nu zo niks aan te doen zeker? Ik ben er zeker van dat hij me graag ziet. Op dit moment doet die weer vrij normaal hoor. Maar bij mij blijft het hangen. Het heeft echt pijn gedaan. Dat hij mij niet ziet als moeder van zijn kinderen? Ik denk niet dat dat het probleem is. Zoals ik het nu bekijk is hij gewoon heel erg bang van de verantwoordelijkheid. Daarom heb ik nu besloten om zeker te gaan werken. M'n hart zegt gaan voor die baan in het reisbureau! En ook al is de kans klein dat ik ze heb ik ga toch alles geven. Het zou dan van niet werken naar full time werken gaan een enorm verschil maar ik wil het gewoon. Als ik ga poetsen zal het waarschijnlijk wel half time zijn. Goh ben er echt niet goed van. Ik kan wel huilen nu. Hij heeft een moeilijk karakter vind ik maar ik weet ook wel dat hij veel voor me over heeft. Maar toch nu heeft hij me echt pijn gedaan. Gisteren zei ik "je moet het zeggen als ik je ongelukkig maak" en dan zie ik z'n ogen weer gaan met een grote zucht gepaard... mss gek voor jullie maar dat is dus een goed teken dat wil eigenlijk zeggen "waar begin jij nu in godsnaam over?" we wonen nu twee jaar samen maar zijn al veel langer samen en nu begin ik pas echt die codetaal van m'n vriend te kennen. Zoals ik al zei het is geen prater, praten met hem is echt moeilijk. Hij kan het zo draaien en keren tot ik me schuldig voel en me afvraag ligt het nu echt allemaal aan mij? Lastig echt waar. Maar ja ik zie hem graag, 'k wil dat hij de papa van m'n kinderen word... Hij zou echt een goeie papa zijn. Hopelijk gaat die 'storm' nu wat liggen eens ik werk heb. Het is echt vervelend hoor hij zit dan blijkbaar met dingen maar als hij het niet verteld kan ik er toch niks aan veranderen?
hmm dat schuldig voelen ken ik maar al te goed ja en als je dat dan hardop zegt.. dan is het onzin en heefth ij juist last van een schuldgevoel zorgt voor de nodige ruzies ook daarentegen is het wel De Man In Mijn Leven.. end at veranderd echt neit zomaar er is nu in ieder geval wel wat losgemaakt dat is zeker en als je bij dat reisbureau wil werken.. beter fulltime leuk werk dan parttime je eigen ergeren hoor! dan is het eerste toch minder "werk" en werken EN kinderen is nog steeds ook wel een optie zeker als je wat ouders in de buurt hebt wonen dan hoeft hij ook de verantwoordign niet in zn eentje te dragen ook want tja.. als dat het probleem is.. kom je toch verbazend dicht bij waar mjn ex last van had de kunst is om daar overheen te komen.. dat is best moeilijk toch en idd.. als hij niets zegt.. jek an niet alles ruiken he misschien een puntje waar hij eens wat mee kan doen want als hij daar al die tijd al mee zit... beetje categorie "de waarheid is hard maar hem niet uitspreken maakt het niet beter"
hoi littlewich wat vervelend nu zeg dat het zo moet lopen.Maar ik herken puntne dat een man alles de schuld geeft aan de vrouw is hier ook zo als we een ruzie hebben die mannnen lijken het allemaal beter te weten maar is niet zo ik hoop dat de lucht vanavond een beetje op gaat klaren voor je en anders moet je het maar even rust geven over kinderne Mischien partime werken is iets voor je en heb je afleiding meid kom op Indey
Over kinderen hou ik nu zeker m'n kop. Ik wil nu eerst zeker werken voor mezelf, voor m'n vriend en voor m'n toekomstige kinderen. Na gisteren wil ik zeker zelfstandig zijn en op m'n eigen benen staan en daar valt niets meer aan te doen. Heb ik de job in dat reisbureau dan zal het fulltime worden anders zal het half time worden. De combinatie werken en kinderen zie ik wel zitten maar niet het eerste jaar. We wonen hier helemaal alleen ver van familie dus ik zou al onmiddelijk opvang moeten zoeken bij mensen die ik niet ken. Dus nu ga ik alvast een jaar werken... Word ik (wat niet waarschijnlijk is) in die tussentijd zwanger heb ik al besloten om verder te werken tot het niet meer verantwoordelijk is. Waarschijnlijk lang als het een bediende job is minder lang als poetsvrouw. Maar daarna wil ik zowiezo toch minstens een half jaar bij m'n kind blijven hoor. Vandaar dus nu de vasbeslotenheid om aan de slag te gaan. Ik wil achteraf geen verwijten. Ik snap hem wel hij hoeft die verantwoordelijkheid niet alleen te dragen maar waarom zei die dat nu niet eerder? Nu ben ik bijna twee jaar thuis geweest (wel opleiding gevolgd) en nu krijg ik dit dan. Met die full time denkt hij dan weer dat er niets in het huishouden zal gebeuren en hij mij weinig zal zien... Maar wat wil hij nou he? Ik vind toch dat ik ook recht heb op een leuke baan ipv iets dat ik iedere dag tegen m'n zin zal doen? Mja als hij die verantwoordelijkheid graag wil delen dan is dat zo maar hij gaat volgens mij toch verschieten. Hij zal dan ook wat klusjes moeten opknappen thuis terwijl hij nu helemaal niets doet maar dan echt ook niets. Op die twee jaar tijd heeft hij mss twee keer afgewassen en dat is het. Het vuilnis zet ik het grootse deel van de tijd zelfs buiten en nu zullen we die verantwoordelijkheden ook moeten delen ik ben eens nieuwsgierig wat hij daar gaat van vinden. Want ik kan niet full time werken en dan nog een full time het huishouden doen dat is toch normaal of niet?
hoi littlewich gelijk heb je dan moet meneer ook jou helpen mocht je straks hele dagen aan het werk zijn want je red het niet en werken en het huishouden. Ik zal je berichten blijven lezen hoe de ontwikkelingen gaan maar meid ik vind het heel rot voor dat het zo moet lopen en dat je mannetje zo moet reageren echt heel erg Indey
Sowieso mag hij wel wat meer zijn handjes laten wapperen!! Zo wil jou niet aanvallen meis, maar als hij mijn kerel was geweest...zooooo dat zou dikke oorlog zijn!! Heb een hele tijd geleden verteld dat ik geen pil meer slik, en als hij daar een probleem mee heeft, so be it dan koopt hij maar condooms. Later nog die pleister geprobeerd (geen succes, kreeg allemaal vreemde uitslag) en nu gebruik ik niks. Hij weet dat, dus als hij straks gaat zeuren als ik zwanger ben...hij wist het voordat ie 'em er in stak (klinkt erg smakelijk haha) Ik ga duimen voor je dat je die baan krijgt, altijd lekker om de deur uit te zijn. Enorm goed voor je bankrekening en denk ook wel voor de sfeer in huis. Je hebt wat minder tijd om te malen enzo! Succes volgende week, vertel je ons hoe het is gegaan??
.. ik denk dat als jij over 2 of 3 jaar roept, zullen we beginnen, en hij zegt nee, dat jij toch degene bent die moet wachten. Ik denk dat het goed is om het nu weer even te laten rusten. Mannen hebben niet graag het gevoel dat ze gepusht worden (ook weten wij van niks hihi)
Dankje dames! Ik weet dat mannen niet graag gepusht worden maar dat doe ik ook niet he. Nu prop ik natuurlijk al m'n ervaring in één topic maar sommige dingen zijn echt veel tijd overgegaan. Zoals ik al zei nu is de bom gebarste en nu zien we wel. Gisteren weer effe een gesprek gehad en ik heb hem gezegd. Ik ben nu meer dan bereid om te gaan werken en ik zal m'n verantwoordelijkheid opnemen. Als ik een tijdje werk moet jij ook wel over de brug komen en dat leek ie goed te vinden. En eerlijk gezegd geloof ik ook wel dat die dat dan zal doen. Goh nu wou ik dat ik nu al aan het werken was... In ieder geval vandaag is hij heel de dag weg tot een uur of negen vanavond. Heel de dag druk vergaderen en vanavond is die voetballen. Langs de ene kant vind ik het goed zo, zo kunnen we tenminste geen ruzie maken maar langs de andere kan voel ik me echt niet goed dames. Ik denk en ik denk en ik heb het gevoel alsof die niet meer gelukkig is met mij. Hij geeft me zelf het gevoel nu alsof die dat nooit geweest is. Ook al ben ik er vrij zeker van dat hij het zo niet bedoeld ik voel het zo aan en ik kan het niet van me af zetten. Ik val nu moeilijk in slaap en loop maar te denken. Ik hoop vlug een baan te hebben zodat dat wat afleiding kan brengen. Pff ik loop me heel de tijd af te vragen ben ik nu die zo fout is ofwat? Zoals ik al zei hij doet weer vrij normaal hoor. Loopt heel de tijd te vragen "wat is er", "waarom zucht je zo" weet hij dat dan echt niet? Wat ik wel merk is dat hij me minder vastneemt enzo ook in bed... Als ik dat dan zeg moet ik het volgens hem wat anders aanpakken, opgewekter... Met de beste wil van de wereld kan ik nu echt niet opgewekter zijn.
hmm hij moet gewoon veel lief zijn en knuffelen dan ga je vanzelf wat vrlijker kijken he job zegt altijd "en nu(!) ga je vrolijk kijken" nouja.. ik kan dat dus gewoon niet daar kotm altidj wat knuffel/kroelwerk aan te pas en soms ook een nachtje slapen ngo wel beetje geslapen vannacht?
meid ik herken een paar puntne van je als mijn man en ik ruzie hebben gehad dan kan ik er een paar dage nog boos over zijn en loop ik ook extra te zuchten en zo en vraag ie niet eens wat is er aan de hand en weet ie het ook niet en moet ik ook van voren af aan vertellen ne dan is het antwoord ben je er nu nog mee bezig ? dan denk ik ja en ziet hij ook niet wat er met me aan de hand is zo zie je maar weer mannen zitten heel anders in elkaar dan wij en dat ie je minder vastpakt in bed ik weet het ook niet probeer gewoon lekker tegen hem aan te liggen strelen en kijken wat ie doet en zo probeer ik het ook en geniet lekker van het lang alleen zijn als ie thuis komt gewoon vragen en schat hoe is je dag geweest en kan je ook op uit merken hoe zijn gevoelens zijn dus zet hem op vandaag Succses meid
Jeetje wat een lastig probleem, Mijn vriend en ik zijn het gelukkig eens dat we allebei graag kinderen willen. Mijn vriend zegt ook altijd tegen mij "voordat ik jou kende dacht ik er nooit over na" Maar met mij wil hij ook heel graag. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, dat is tenslotte toch het belangrijkste. Groetjes Beeb
Ik heb toch sexy nieuwe schoenen sinds vandaag. Ook weeral voor m'n ventje eigenlijk. Voor dit allemaal begon was ik al van plan een romantisch avondje te organiseren. Alles inbegrepen een mooie jurk, mooie schoenen ik helemaal op en top inorde. Nu vandaag zijn dus m'n schoenen binnengekomen ze zijn niet echt om een boswandeling te gaan maken maar goed Wat denken jullie kan ik m'n ventje hiermee verleiden? Normaal draag ik hele gewone schoenen en deze keer wou ik hem eens verrassen. Maar nu met al dat gedoe weet ik echt niet wanneer de juiste moment is.
hmm een moment waarop hij het niet verwacht denk ik? verrassings"aanval" *grin* zijn wel heel mooi hoor : ) en idd.. geen boswandelschoenen.. maarja ik neem oko aan dat je dat niet van plan was ermee
Hoi meiden hier ben ik weer eens Nu wou ik jullie eens iets vragen. Vandaag is m'n vriend dus heel de dag weg tot negen uur vanavond. Nu vanmorgen had hij een belangrijke e-mail. Dus stuur ik hem een berichtje met wat er in die e-mail staat. Ik krijg een vriendelijk opgewekt antwoord terug en nu stuurde hij net dat hij naar de voetbal vertrekt met een "tot straks"... Ik zoek nu even bevestiging en ik vraag me af als hij nu helemaal niet meer om me zou geven zou ie dat toch niet doen he of toch? Groetjes
Na 1 grote ruzie is de liefde toch niet meteen over? Kom op meis, vanavond maar eens de sexy kleertjes en schoenen aan en verras hem als hij thuis komt! Groetjes
hoi hoi dit is een bevestiging dat ie nog om je geeft en vind het heel lief dat je de belangrijke dingen nog even door geeft en tot straks vind ik een heel lief gebaar dus komt goed meid Indey
'k ga van jullie houden denk ik. ... Nee het doet echt goed m'n verhaal te kunnen doen. Zo kan ik het op mijn manier verwerken. Dikke knuffel dames! Vanaaf de halve finale van het songsfestival. Ik ben eens nieuwsgierig? Wat vinden jullie van onze Kate Ryan? Beetje streken he? Dat vind ik toch. Kom uit dezelfde streek als zij en ik vind haar zo omhooggevallen. Maar goed ik duim toch ook wel stiekem. Veel succes
ach meisje iedereen heeft wel eens ruzie en stress dat is normaal heh. en iedereen voelt zich dan heel verdrietig. Een vriendin van mij zei laatst ook tegen mijn man dan wil ze gewoon geknuffeld worden. Maar probeer hem maar lekker te verleiden. en alle vlindertjes komen weer boven