Ik ben echt radeloos...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 12 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    meid ik wens je succses met je verleidingen vanavond

kom op meid

Indey

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hij doet in ieder geval de moeite om je nog te mailen :)

en het zou wel slecht zijn als een keer fikse bonje meteen uitdraait op "niet meer houden van"
    dat kan niet he :)

was het nog beetje leuk toch toen hij gister thuis kwam?

3. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    ik ben nu ook heel erg benieuwd na hoe het giste is gegaan en ik hoop het snel te lezen

Nou wij gister hadden een lol niet normaal

ik melde tegen mijn man en denk je dat ik zwanger ben of niet hij zei ik denk voor 98 procent
    en ik heel nuchter ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden en gaan gwwoon door naar de juni maand en doen we een stapje terug want ik kan wel wachten tot sept
    hij was het er niet mee eens en zei en hoe verklaar je je misselijkheid dan en eerst lus je zure zult op brood en nu niet meer en maagzuur ik denk dat je zwanger bent en zo niet gaan we gewoon door niet stoppen tot sept mischien dat je dan tussendoor nog zwanger raakt je weet het maar niet
    maar ook melde hij dat we het vrij vaak gedaan hebben en zelfs in de periode dat ik vruchtbaar ben en een week ervoor dus zei hij je heb echt 98 procent kans op een zwangerschap
    maar melde ik er ook bij ik zeg gewoon dat ik ongesteld ga worden dan is mijn klap niet zo groot en dat begreep ie ook wel

maar het is een grote kans dat het raak is zei hij en daar is het bij gebleven

Maar intussen was ik hem wel aan het plagen en kietelen en met gekkigheid is dit tot stand gekomen

Indey

4. Saskia78

je moet er wat lol in houden he indey :)

maar ben benieuwd.. nog anderhalve week :)

5. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    het kwam omdat ik niet kon slapen en kreeg de kriebels hem even te plagen haha

en wat je zegt je moet de lol er in houden

:)

heb jij msn
    michien even op de msn als je daar zin in heb

Indey

6. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hihi... leuk Indey!
    En wat je zegt, je moet er de lol inhouden. Dat proberen wij ook.

Hoop voor je dat het raak is.

Enne LittleWitch, laat snel horen hoe het gegaan is.

7. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland

meid ik hoop het ook en mijn mannetje zei net nog ik denk dat het 100 procent is want ik moest naar de wasbak om te spugen en bleef er wel 5 minuten
    :D

Indey

8. Saskia78

ik heb msn.. :)
    zie pb

9. Niet meer actief

Hoi meiden!

Eerst en vooral ik hoop dat iedereen snel zwanger is die zwanger wil worden! :)

Indey fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! :)

Wel de onze was ook best fijn maar m'n mannetje was moe wat best begrijpelijk is natuurlijk.

Eerst viel rond kwart voor negen de stroom uit ik dacht oh nee het was dan ook aan het bliksemen enzo. Dus bel ik naar m'n ventje die was er dan bijna en heeft als een held de stroom weer aangezet. ;) Hij was lief maar heel moe dus bergde ik m'n verleidingspoging wat op. Maar heb hem al wel de schoenen laten zien en die vond ie mooi ik moest ze gelijk aantrekken. Daarna hadden we beide honger. Ik dacht dat hij al gegeten had en hij dacht dat ik al gegeten had niet dus. Dus stelde ik voor iets te gaan halen. Ik was best vrolijk eigenlijk had ik helemaal niet verwacht. Dus vertrok ik, eerst geld halen dan een broodje halen maar opeens begon het te regen en nu komt het!

Mijn lievie is gewoon met een paraplu achter me aan gekomen want hij maakte zich zorgen het regende en het onweerde dus is die maar achter ma aan gekomen. Meiden dat vond ik zo lief het was zo lang geleden dat die nog zo iets had gedaan gewoon uitzichzelf. En hoe stom h et ook lijkt dat was voor mij het teken dat hij me nog heel graag ziet. Daarna zijn we dan snel onder de paraplu naar huis gekomen en hebben we lekker gegeten terwijl we samen commentaar gaven op het songfestival :)

En we hebben heel de nacht dicht tegen elkaar aan gelegen dat deed me nu zo zo goed. Dat ik er zo goed als bovenop ben. Ik ben nog steeds op m'n hoede omdat ja hij is geen prater enzo. Maar ik ga alvast werken zodat ik kan bewijzen dat ik echt wel mee verantwoordelijk wil zijn.

Dus geen verleidingsavond maar al bij al wel een hele liefdevolleavond!

:)

Ps: ik wil ook met jullie op msn! ;)

10. Saskia78

ben blij dat het toch weer goed gaat hoor

zulke dingen maken je toch meteen weer warm en blij van binnen

11. Saskia78

btw.. u heeft een pbtje met een msnadres :)

12. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    aaaaah mooi verhaal. Leuk meis. Geniet lekker van de periode saampies, succes met het vinden van een leuke baan en jullie tijd komt wel!

13. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Dat soort kleine dingetjes betekenen heel veel hè. Op deze manier laat hij zien dat hij toch van je houdt!

14. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hoi littlewiche

van mij ligt er ook in je pb mijn msn adres

en ik ben heel blij voor dat je avond zo gelopen is meid
    dat ie je helemaal na kwam lopen in de regen wat superlief zou mijn lief niet doen hoor

geniet van deze momenten

Indey

15. Niet meer actief

bedankt indey! Was idd heel lief van hem maar dat zal ie ook niet snel doen hoor. :) Daarom eens zo plezant.

Heb je berichtje nog wel niet ontvangen? Mss komt ie nog wel.

16. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    ik heb een nieuwe gestuurd

het ging volgens mij fout de eerste keer

indey

17. Niet meer actief

Hmm gek ik heb nog steeds niets ontvangen mss moet ik eens naar jou proberen...

18. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hey meis

ik heb een nieuwe gestuurd
    anders zet jij mij er in mischien lukt het dan wel

want is het een streepje naar beneden of een punt

ik hoor van je

Indey

19. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hey hey

het lukt me niet je toe te voegen

zouden we te ver van elkaar wonen hahah

probeer die van mij eens

die moet je in je pb hebben en zo niet ben ik er na 8ten weer vanavond eerst kranten doen bah geen zin erin weer is niet gezellig en goed moet maar groeten

Indey

20. Niet meer actief

ok, wees voorzichtig zou ik zo zeggen :) Is het daar ook zo'n rottig weertje? Hier ook bah verschrikkelijk. Grauw en grijs hou ik echt niet van.

Deel Deze Pagina