hij doet in ieder geval de moeite om je nog te mailen en het zou wel slecht zijn als een keer fikse bonje meteen uitdraait op "niet meer houden van" dat kan niet he was het nog beetje leuk toch toen hij gister thuis kwam?
ik ben nu ook heel erg benieuwd na hoe het giste is gegaan en ik hoop het snel te lezen Nou wij gister hadden een lol niet normaal ik melde tegen mijn man en denk je dat ik zwanger ben of niet hij zei ik denk voor 98 procent en ik heel nuchter ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden en gaan gwwoon door naar de juni maand en doen we een stapje terug want ik kan wel wachten tot sept hij was het er niet mee eens en zei en hoe verklaar je je misselijkheid dan en eerst lus je zure zult op brood en nu niet meer en maagzuur ik denk dat je zwanger bent en zo niet gaan we gewoon door niet stoppen tot sept mischien dat je dan tussendoor nog zwanger raakt je weet het maar niet maar ook melde hij dat we het vrij vaak gedaan hebben en zelfs in de periode dat ik vruchtbaar ben en een week ervoor dus zei hij je heb echt 98 procent kans op een zwangerschap maar melde ik er ook bij ik zeg gewoon dat ik ongesteld ga worden dan is mijn klap niet zo groot en dat begreep ie ook wel maar het is een grote kans dat het raak is zei hij en daar is het bij gebleven Maar intussen was ik hem wel aan het plagen en kietelen en met gekkigheid is dit tot stand gekomen Indey
het kwam omdat ik niet kon slapen en kreeg de kriebels hem even te plagen haha en wat je zegt je moet de lol er in houden heb jij msn michien even op de msn als je daar zin in heb Indey
hihi... leuk Indey! En wat je zegt, je moet er de lol inhouden. Dat proberen wij ook. Hoop voor je dat het raak is. Enne LittleWitch, laat snel horen hoe het gegaan is.
meid ik hoop het ook en mijn mannetje zei net nog ik denk dat het 100 procent is want ik moest naar de wasbak om te spugen en bleef er wel 5 minuten Indey
Hoi meiden! Eerst en vooral ik hoop dat iedereen snel zwanger is die zwanger wil worden! Indey fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Wel de onze was ook best fijn maar m'n mannetje was moe wat best begrijpelijk is natuurlijk. Eerst viel rond kwart voor negen de stroom uit ik dacht oh nee het was dan ook aan het bliksemen enzo. Dus bel ik naar m'n ventje die was er dan bijna en heeft als een held de stroom weer aangezet. Hij was lief maar heel moe dus bergde ik m'n verleidingspoging wat op. Maar heb hem al wel de schoenen laten zien en die vond ie mooi ik moest ze gelijk aantrekken. Daarna hadden we beide honger. Ik dacht dat hij al gegeten had en hij dacht dat ik al gegeten had niet dus. Dus stelde ik voor iets te gaan halen. Ik was best vrolijk eigenlijk had ik helemaal niet verwacht. Dus vertrok ik, eerst geld halen dan een broodje halen maar opeens begon het te regen en nu komt het! Mijn lievie is gewoon met een paraplu achter me aan gekomen want hij maakte zich zorgen het regende en het onweerde dus is die maar achter ma aan gekomen. Meiden dat vond ik zo lief het was zo lang geleden dat die nog zo iets had gedaan gewoon uitzichzelf. En hoe stom h et ook lijkt dat was voor mij het teken dat hij me nog heel graag ziet. Daarna zijn we dan snel onder de paraplu naar huis gekomen en hebben we lekker gegeten terwijl we samen commentaar gaven op het songfestival En we hebben heel de nacht dicht tegen elkaar aan gelegen dat deed me nu zo zo goed. Dat ik er zo goed als bovenop ben. Ik ben nog steeds op m'n hoede omdat ja hij is geen prater enzo. Maar ik ga alvast werken zodat ik kan bewijzen dat ik echt wel mee verantwoordelijk wil zijn. Dus geen verleidingsavond maar al bij al wel een hele liefdevolleavond! Ps: ik wil ook met jullie op msn!
ben blij dat het toch weer goed gaat hoor zulke dingen maken je toch meteen weer warm en blij van binnen
aaaaah mooi verhaal. Leuk meis. Geniet lekker van de periode saampies, succes met het vinden van een leuke baan en jullie tijd komt wel!
Dat soort kleine dingetjes betekenen heel veel hè. Op deze manier laat hij zien dat hij toch van je houdt!
hoi littlewiche van mij ligt er ook in je pb mijn msn adres en ik ben heel blij voor dat je avond zo gelopen is meid dat ie je helemaal na kwam lopen in de regen wat superlief zou mijn lief niet doen hoor geniet van deze momenten Indey
bedankt indey! Was idd heel lief van hem maar dat zal ie ook niet snel doen hoor. Daarom eens zo plezant. Heb je berichtje nog wel niet ontvangen? Mss komt ie nog wel.
hey meis ik heb een nieuwe gestuurd anders zet jij mij er in mischien lukt het dan wel want is het een streepje naar beneden of een punt ik hoor van je Indey
hey hey het lukt me niet je toe te voegen zouden we te ver van elkaar wonen hahah probeer die van mij eens die moet je in je pb hebben en zo niet ben ik er na 8ten weer vanavond eerst kranten doen bah geen zin erin weer is niet gezellig en goed moet maar groeten Indey
ok, wees voorzichtig zou ik zo zeggen Is het daar ook zo'n rottig weertje? Hier ook bah verschrikkelijk. Grauw en grijs hou ik echt niet van.