Na aanleiding van een ander topic, Wie is er net als mij dol op de herfst/winter?? Ik vind het echt prachtig! Hoe kouder hoe beter, prachtig om 's morgens wakker te worden in een wereld van ijs of nog beter met een pak sneeuw! Lekker warm met een dekentje en een kop chocolademelk op de bank, gordijntjes dicht, kaarsjes aan! Love it
Jep ik ook (alleen niet dol op de regen) Maar ik ben ook dol op een hete zomer, ben een echt seizoenenmens.
Echt winter vind ik wel leuk, maar dan wel onder 0, ijs, sneeuw en blauwe luchten. Dat geregen en de grijze luchten vind ik echt deprimerend Ik ben overigens ook fan van de lente en de zomer Vind alle seizoenen fijn, zolang het maar anders is dan de hele dag grijze luchten en regen
Ik vind de herfst het fijnst. Mooie kleuren en nog niet te koud. De winter vind veel ik wel mooi als het gesneeuwd heeft. Als het maar niet ijzeld
Hier ook één!!! Ik ben echt op het best in de herfst winter, kan er ontzettend van genieten. Heerlijk zo'n koude bos/strandwandeling met mijn hondjes en dan bij thuiskomst aan de warme chocolademelk. En niet te vergeten de bijkomende feestdagen! Het hele jaar kijk ik uit naar de periode dat de herfst weer begint.
Hier ook een fan van herfst/winter. Heerlijk! Lekker naar buiten waarna je jezelf trakteert op een mok warme choco, boerenkool, vroeg donker, mooie kleuren... Sneeuw ook geweldig, maar dan wel als ik vrij van werk ben In de zomer heb ik ook altijd een soort van kledingdilemma... weet nooit wat ik aan moet. Kom er ook ieder jr weer achter dat ik te weinig korte broeken enzo heb. Al is t na een paar mnd kou wel weer superlekker als t mooi weer wordt. En ben ook echt een strand en bbq mens. Maar toch.... ben die warmte sneller zat dan de kou.
jaaaa wintertypje hoor ik als de wereld helemaal bedekt is met een laag sneeuw, er bestaat niks mooiers! of zo'n hele mistige wereld wat je vaak begin winter/begin lente hebt 's ochtends vroeg, prachtig! okee, toegegeven, vind t ook niet zo heel fijn om te rijden met 20 cm sneeuw mijn meest ideale weer is vorst met een zonnetje
Mijn hart maakt een sprongetje zodra het gaat sneeuwen en vriezen. Echt zo blij als een kind ben ik dan. Helaas zijn de NLse winters niet écht koud.
Jaaaa! Ik ook! Die kou vind ik niet erg (kun je je op kleden). En dat maakt de warmte van je eigen huis extra aantrekkelijk en gemoedelijk. Dat het vroeg donker is, vind ik ook niet erg. Vind die lichtjes juist gezellig. Op de grotere wegen wordt goed gestrooid en op de kleinere wegen moet je gewoon rustig aan doen. Of juist een afgelegen plek opzoeken om te slippen. Gisteren nieuwe snowboots gekocht. Nu duimen voor 30 cm sneeuw in de kerstvakantie en ik ben een happy camper!
Op het moment wel! Heerlijk zonnig overdag, met helder vorstweer 's avonds en 's nachts. Zodra het weer begint te regenen ben ik er minder blij mee.
Ik leef helemaal op in de herfst en winter. Ik functioneer het beste in de donkere dagen en in de kou. Ja heerlijk die winter. De fijnste dagen dagen vind ik zonnige met vorst. Mooi wit buiten.