Ik ben echt ten einde raad!

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 6 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Is de kleur van de afscheiding niet het gevolg van wat uit de pukkeltjes komt? Dat er uit de pukkeltjes pus komt wat zich vermengt met de gewone afscheiding?
    Als ik jou hoor zeggen stank en pukkeltjes denk ik eerlijk gezegd direct aan mee-eters. Ik heb zelf al ruim 10 jaar een mee-eter op dezelfde plek, en werkelijk, wat eruit komt stinkt verschrikkelijk! Hij gaat niet weg, en hij is één keer gaan ontsteken waarop de huisarts de ontsteking open heeft moeten snijden (zonder verdoving, vergeet ik nooit meer!) Daarna ruim 1,5 week bezig geweest om hem leeg te krijgen, elke 2 dagen moest ik ervoor naar de praktijk komen. Uiteindelijk bleek dat de talg versteend was en daardoor de ontsteking was ontstaan. Nadat het voorbij was, was de mee-eter er nog steeds en hij wordt nu maandelijks uitgedrukt door mijn man.

Mocht het zoiets dergelijks zijn dan snap ik dat ze "niks" kunnen vinden. Dit wordt doorgaans niet als een ernstig probleem gezien en ze zullen het gemakkelijk over het hoofd zien.
    Heb je wel eens afscheiding in een potje verzameld voor onderzoek? Zo niet dan lijkt me dit een goede volgorde stap.
    Ik wens je veel beterschap, hoop voor je dat het snel weer over gaat en dit keer voorgoed!

2. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Heb je trouwens ooit een koperspiraal gehad?
    Koper oxideert groen namelijk. En als je bijvoorbeeld ik noem maar wat 3 jaar geleden zo'n spiraal hebt laten verwijderen en er restant koper is blijven zitten wat ze op het eerste oog niet kunnen vinden of zien, dan zou dat een hoop verklaren.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou denken aan een allergie ergens voor (ook wegens de uitslag/pukkeltjes), bijvoorbeeld voor de hier al genoemde inlegkruisjes, condooms (latexallergie) ofzo.

Je bent ook al op allergieën getest? Alle SOA's ook uitgesloten?

4. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ik heb nog nooit koperspiraal gehad.
    IK gebruik wel/niet een dun maandverbandje. Met wel/niet bedoel ik, bijv vanavond wel en nu niet. Dan doe ik hem in, maar dan zit het zo ter irriteren... dus dan doe ik hem maar weer uit. Het is ongeveer 2,5 a 3 maanden weggeweest.
    Ik zit er soms echt van te huilen dat niemand iets kan vinden... Ben ik dan echt zo raar???
    Ik blijf er ook bij dat het iets is, maar als de ene arts/dokter zeg dat het goed is en de ander zeg weer van niet....

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En wat deed je toen anders? Of deed je toen helemaal niks anders?
    Denk daarbij ook aan voedsel, wasmiddel, wel of geen sex met condoom etcetera.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat vertellen ze dan allemaal? Want ik las alleen dat de huisarts zei dat het niks was. Wat zeggen die andere artsen dan dat het is?

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat heb je allemaal al gehad qua onderzoeken?
    Wat kwam daar uit?
    Wat heb je allemaal al geprobeerd qua medicatie en wat voor resultaat gaf dat?

Je zei dat je een zalfje had en dat het daarmee weg bleef. Maar nu is het weer terug. Werkt het zalfje niet meer of ben je gestopt met smeren?

Ben je al eens naar een homeopaat geweest?

Ik zou eens beginnen met helemaal geen maandverband of inlegkruisjes te dragen. Je geeft zelf al aan, dat het meteen gaat irriteren. Begin hiermee in het weekend, als je niet de deur uit hoeft, zodat je je niet onzeker/ongemakkelijk hoeft te voelen. Het beste is om even helemaal geen onderbroek aan te doen. Sowieso in bed, dat is makkelijk. En dan overdag een lange rok of zo, zonder iets er onder. Dat er in elk geval geen contact is met stof. En als het niet anders kan alleen een onderbroek (dus zonder inlegkruisje/maandverbandje) en indien nodig een schone onderbroek aandoen. Als het goed is merk je na 2 dagen echt wel een verschil. Dan kun je op een gegeven moment helemaal zonder inlegkruisjes enzo.

Maar dit ligt wel heel erg voor de hand... Hebben de huisarts en gynaecologen je dit niet ook al geadviseerd?

8. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Nog even een aanvulling

Omdat je toch iets moet hebben om het op te vangen (ook bij menstruatie), kan ik je echt wasbaar maandverband aanraden.
    Dat is katoen en veeeel beter dan inlegkruisjes en maandverband. Ik zou voorlopig ook geen tampons gebruiken.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik neem ook aan dat je katoen ondergoed draagt en dan op 60 graden wast en strijkt? Nogmaals, mijn dochtertje had jarenlang last van schimmel en toen het laatst een chronisch proces leek te worden kreeg ze koelzalf en een orale pil waarna de klachten afnamen

10. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Beertje, ik moest laatst nog aan je verhaal denken. Hoop oprecht dat je er van af komt. Sterkte!

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Misschien een rare vraag, maar ik zie dat deze nog niet is gesteld. Ben je ook op soa's onderzocht?

Gonorroe: vaak gaat het samen met pijn bij het plassen. De afscheiding is meestal geelgroen-romig.

Herpes genitalis. Een abnormale afscheiding uit de vagina, die vooraf wordt gegaan door zweertjes op de vulva.

Trichomonas. Er is sprake van schuimende, stinkende, niet jeukende vaginale afscheiding, die grijswit tot groengeel is.

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Geen rare vraag. Hier dacht ik ook al aan.

13. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Ik denk als eerste aan een soa maar ik denk een arts ook dus ik neem aan dat je hier op getest bent.

Wat vervelend zeg. Hopelijk gaat iets helpen!

14. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ik ben ook getest op soa's. Gelukkig heb ik er niks daarvan!
    De ene arts zeg dus bijv dat het normaal is en dat ik naar zweet stink... ja tuurlijk!! En de volgende arts zeg weer: dit is niet normaal we gaan het op kweek zetten of iets anders en dan komt er uiteindelijk ook weer niks uit. IK ga weer snachts zonder ondergoed slapen, draag nu overdag ook geen maandverband. Gebruik geen condooms/tampons etc.
    Bedankt voor iedereen zijn meedeleven dankjewel!

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hoe was je het daar beneden? Met zeep? Met speciale zeep? Of alleen met water? Misschien reageer je wel op iets...

16. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ik zou ook nog aan een bekkenontsteking denken. Misschien als je antibiotica vraagt dat het weg gaat? Het proberen waard lijkt me.

Deel Deze Pagina