Hallo Dames. ik heb een vraagje.. ik moet 17nov de krijgen (hopen van niet natuurlijk) Maar ik heb nu al een tijdje last van witte afscheiding pijnlijk borsten aan de zijkanten als ik er op druk een blauwe plekken gevoel (nooit gehad voor de nod?) en sinds vandaag lichte misselijkheid het komt en het gaat en ik heb ook lichte ongi gevoel in de buik die komt en gaat ook en trek naar de liezen me buik is ook iets opgezet en last van me rug ik heb gisteren en vanmiddag een test gedaan en die waren Negatief zal ik dan tevroeg getest hebben of komen mij er toch aan? en kunnen die dingen wat ik heb syptomen zijn? ik ben voor de zwangerschap van me zoontje(10-01-06 geb) al niet meer aan de pil maar dit is officeel ronde 5 dat we bezig zijn voor de 2de dus ontpillen zou niet kunnen kan iemand me helpen? Lief's Maria
Meid ik zou nog eventjes wachten met nog een test je nod is over 4 dagen, wie weet is hij dan wel posi.
Bedankt voor jullie snelle antwoorden als ik op mijn nod test kan ik dan wel met clearblue digi testen? of zit er dan nog teweinig hcg voor die test in me urine en kan ik beter met een gewone test,testen? pff wat een vragen he haha sorry
Het zou met digitaal kunnen ja, maar de ene vrouw maakt sneller hcg aan dan de ander. Dus bij de een is hij eerder posi dan de ander. Ik duim voor je
Moeilijk he wachten ik zit ok in spanning hier hoor alleen mijn nod is pas over 6 dagen. Ik heb allemaal rare dingen in mijn buik, borrelen, af en toe heel licht ongie gevoel en gisterenavond trok het over mijn hele buik aan de linke kant tot aan mijn ribber zeg maar. Verder honger! Ik denk gewoon dat mijn lichaam weer met me aan het spelen is. Ik duim voor je meis hoop het echt voor je. Liefs Noesje
Je kan beter een paar dagen na je nod testen... Je hebt het nu gedaan en was niets.. Dus als de 17 je nod is zou ik pas de 20 een test doen.. dan heb je drie dagen speling.. Ik ken het gevoel ik zit in ronde 9 en menig test al gedaan en helaas allemaal niets.. cu6 met wachten
Hallo Noesje: ik hoop het ook voor jou ik zal voor je duimen! weethetwel: Bedankt voor je andwoord,ik wil nu ook wachten tot de 20ste ik ben nu al vanaf de zwangerschap van me zoontje niet meer aan de pil maar ondertussen ook al verschillende testen in handen gehad we zitten officeel in ronde 5 dat we er echt mee bezig zijn maar ben al ruim 2jaar van de pil dus het is telkens weer spannend
k heb net een test gedaan waaaah die was positief ik ga straks nog een keer testen kan het niet geloven!
oooh ik feliciteer je alvast maar de volgende test zal ook wel posi aangeven, spannend zeg, hou je ons op de hoogte?
Hallo ja de eerste was van kruidvat dus dat geloofde ik niet echt heb net een clear blue digitale gedaan die gaf ZWANGER aan maar snap het nog niet gisteren gaf een test van predictor negatief aan kan het hormoon hcg zo snel stijgen?
Maria, Van harte gefeliciteerd. Ik zag dat je in het Ik ben zwanger hoekje ook je berichtje had geplaats. Daar kunnen mensen je feliciteren. Deze doe ik dicht. Elvira