Ik weet hoe je je voelt, ik ben nu 13 jaar met mijn man samen en heb alleen het eerste jaar wat gehad.. Ook voor kerst, valentijnsdag, moederdag of andere speciale dagen krijg ik helemaal niets. Prima hoor, maar verwacht dan ook niets meer van mij. Oh enne, Gefeliciteerd!
Ik zou ook teleurgesteld zijn! Ik doe ook altijd mijn best iets leuks te verzinnen en dan zou het wel leuk zijn om iets terug te krijgen. Al is het maar met een lekker ontbijtje. En gefeliciteerd hè!
Same here. Ik kies altijd mijn eigen verjaardagscadeau uit, want mijn verloofde vergeet het/heeft geen tijd/weet niet wat. Drama .. ik ga een andere verloofde zoeken.
Zou dat wel jammer vinden idd. Kan me je gevoel voorstellen. Gefeliciteerd! Hopelijk maakt hij het goed vanavond
Heb volledig begrip voor je gevoel!!! Van mij krijg je in ieder geval een dikke verjaardagshug!!! En mannen zijn idd niet romantisch. Hopelijk komt ie met een geweldig goedmakertje!!
let's shake hands! Ik was 3 weken geleden jarig. Ik heb zelf mijn verjaardagscadeau mogen bestellen (ook lekker verrassend) Ik heb zelf jarenlang als bloembindster gewerkt en kan een boeketje enorm waarderen (anders had ik het beroep ook niet gekozen) Hij weet dondersgoed dat hij me daar heel blij mee maakt, maar wat doet manlief? Hij koopt een bak ben en jerry's (oke dat kan ik ook waarderen) en een gare appeltaart van de c1000 die niet te hachelen was, terwijl hij ook weet dat ik nog wel heel wat kilootjes kwijt kan. Dit is niet de eerste keer trouwens, ik denk al de 4e keer, de volgende keer komt hij er niet meer mee weg en als hij het toch doet, komt er flinke ruzie!
Wij zijn vlak na elkaar jarig en een tijd krap gezeten, wij hebben dus ook een tijd voor iets handigs gekozen. Wel hebben wij een soort traditie dat een dag in het weekend meestal de zondag, degene die jarig is mag uitslapen en dan een lekker ontbijt krijgt en savonds mag kiezen wat er gegeten word. Ook erg gezellig!
Ik zou ook not amused zijn, jullie zijn nog maar 5 jaar bij elkaar ook, jammer hoor. Is hij verder wel attent naar jou toe? Als het trouwens zo is dat hij flink wat geld heeft uitgegeven met stappen vorige week en nu beweert niet eens geld te hebben voor een etentje dan zou ik mij echt even achter de oren krabben. Mijn man zou dat echt nooit bij mij flikken, vind ik weinig respectvol en erg egoïstisch. Sterkte!
vind je terecht teleurgesteld hoor, al had ie een kaartje gekocht met een lief tekstje dat jullie later uit eten zouden gaan.... als ie maar enigzins iets moeite had gedaan, dit is wel lekker makkelijk
Wij geven elkaar niks voor de verjaardagen/kerst en al die andere "feestdagen". Wij kopen 1x per jaar een groot cadeau voor ons samen. Laatste jaar een 7.1 bleuray speler met 3d gekocht. En we gaan alleen uit eten op 30 april, want dan zijn we weer een jaar langer samen De gewone uit eten momenten niet mee gerekend. Ik zou het niet eens waarderen dat hij nu ineens een cadeau voor mij zou halen, want dan moet ik ook haha
Snap het wel... al was het maar een dikke kus en een lekker ontbijt op bed, een beetje moeite had hij wel mogen doen.
Het gaat niet om het kado bij mij, het gaat om het idee. Heeft hij je wel gefeliciteerd? Een kus gegeven? Of was hij het echt helemaal vergeten?? Heel jammer. Ik zou ook teleurgesteld zijn. Het hoeft niet iets duurs te zijn, het gaat erom dat hij aan je denkt.
belachelijk! dan gaat hij maar sparen en wat kost trouwens een ontbijt op bed? Nee, ik zou woest zijn! Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!
Herkenbaar.. mijn man is ook totaal niet romantisch wat ik best wel jammer vind. Gelukkig onthoud hij wel de datum dat ik jarig ben maar gaat dan op mijn verjaardag pas vragen wat ik eigenlijk hebben wil. In het begin zei ik dan "verzin zelf maar iets leuks schat' maar hij kon gewoon NIKS verzinnen. Al zou hij een mooi bosje rozen voor me kopen dan zou ik al mega blij zijn! maar zelfs dat verzint hij niet! De laatste 2 jaar heb ik gewoon van de voren gezegd wat ik hebben wilde en dan moet ik het uiteindelijk ook nog zelf gaan kopen (voelt niet echt als een cadeau van hem dus) Ook met valentijn of moederdag heb ik niks van hem te verwachten. Ik ga dus niet meer smeken of ik alsjeblieft een bloemetje krijg... Kortom, ik begrijp dat je je er rot om voelt. Gefeliciteerd in ieder geval!!
Als hij wel uitgaat maar geen geld heeft voor je verjaardag vind ik dat ecjt belachelijk. Maja..mannen denken vaak alleen in korte termijn is mijn ervaring.
Ohjee, ik zou er ook van aangedaan zijn, zeker omdat hij voor zichzelf wel geld kon uitgeven en niet voor jou. Dat geeft je denk ik weinig gevoel van waardering. Het feit dat hij het probeert goed te maken, getuigt dan jammer genoeg dat hij waarschijnlijk gewoon niet beseft dat het belangrijk voor je is. Mijn ervaring is dat mannen in het algemeen eerst vanuit zichzelf denken, waar vrouwen dan weer neigen naar eerst aan een ander denken. Niet fijn voor ons, maar ze bedoelen het niet slecht. Als ze bereid zijn om een inspanning te doen nadat het kwartje is gevallen, heb je nog steeds een fijn exemplaar aan de hand denk ik dan Ik zou misschien toch proberen om hem in alle kalmte duidelijk te maken wat je eigenlijk precies van hem verwacht en waarom, wat het voor jou betekent. Hij hoeft die mening niet te delen, hij hoeft alleen maar te begrijpen dat het jou gelukkig maakt - of ongelukkig maakt bij gebrek aan actie. Laat het hem goedmaken en knoop rustig dit gesprek aan. Je kan dan alleen maar hopen dat hij het jaar erop wel een inspanning levert, omdat hij weet dat jij dat belangrijk vindt. En ook: gefeliciteerd met je verjaardag
Ik zou ook teleurgesteld zijn, hoor. Helemaal als hij in het weekend wel uit kan gaan maar zegt geen geld te hebben voor een cadeau bijvoorbeeld
Dat vind ik heel wat anders; jullie hebben dat blijkbaar zo afgesproken. Dan is het goed toch? Maar als het bij ts wel gebruikelijk is, vind ik het raar dat hij nu ineens niks doet. Ik snap haar teleurstelling wel. En als je dan vanwege geld niet uit eten kunt, zorg er dan bijvoorbeeld voor dat je een extra lekker dessert ofzo haalt voor het eten thuis. Het kan in kleine dingen zitten.