Ik ben een beetje teleurgesteld...

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1989, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik zou wel teleurgesteld zijn, maar ik ben echt nog een kind van binnen en kijk echt uit naar mn verjaardag :D

2. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook erg herkenbaar!
    Wat ik dan vooral jammer vind is dat ik voor hem altijd enorm veel moeite doe, spaar bijvoorbeeld een paar weken van te voren al geld bij elkaar om hem te verrassen met een weekendje of dagje weg.
    Ik geef er dan ook graag nog een cadeautje bij dit varieert van iets simpels tot luxe producten.
    Wanneer ik dan jarig ben is het niet zo dat ik niks krijg hoor, maar hij zal niet de moeite doen om mij ook eens te verrassen met een etentje, weekend of dagje weg.
    En dan cadeautjes tja.. het lijken altijd wel dingen te zijn die hij juist zo leuk vind maar ach dat gaat tenslotte om het gebaar, maar soms zou ik gewoon wel eens een lekker geurtje willen ipv een wekkerradio om zo maar even iets te noemen...

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zou ook echt teleurgesteld zijn.

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    nog Gefeliciteerd
    ik zou er zelf ook niet blij mee zijn. Al zou het maar een doosje chocolade zijn. of een romantisch film avondje met wat lekkere dingetjes thuis.

Maar ik mag absoluut niet klagen ik was gister ook jarig en mijn mannetje had heel lang terug al gepland dat we gingen trouwen ! <3 en dat voor een man die ook niet altijd even romantisch is.

Deel Deze Pagina