wauww suzy echt super de super deluxe vet gaaf is dit!!! ik krijg rillingen en tranen all over! van harte gefeliciteerd meid het is jullie meeer dan gegund
Jeetje ik lees je onderschrift. Wat bijzonder! Wat een knaltest! Wat wil ik jou graag feliciteren. Ik hoop voor je dat dit kindje een langgekoesterde wens eindelijk in vervulling laat gaan
nou ... ehm ... sja ... ehmmmm ik denk dat ik het zo onderhand toch niet kan gaan ontkennen: Bekijk bijlage 311757 Ik wacht nog met smart op de uitslag van de bloedtest morgenochtend ... maar dit begint bij mij toch ook de bevestiging te geven. Ik ben zo benieuwd hoever ik nu ben... Meiden, heel erg bedankt voor alle lieve woorden en felicitaties. Ik besef maar al te goed dat wij blijkbaar iets tegoed hadden van de Powers that Be, en ben echt dankbaar dat we dit toch echt nog mee mogen maken Iedereen dikke dikke knuffel!!!!
Wauw! Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd, meis!!!! Je geeft een hoop dames hoop hiermee! Geniet er lekker van..
En nu alle zwangere dames heel veel hcg strooien dat het een mooie plakbeebie mag zijn!!! Alle niet zwangere. Duimen draaien dat dit een prachtige zwangerschap mag worden !!