duh ... dat ik daar nou zelf niet aan heb gedacht ... eens kijken wat ze morgen zeggen en dan ga ik idd zelf een afspraak maken voor een echo bij een echografie bureau! Thanks!!!
Wauw!!!! Van harte gefeliciteerd, en wat een mooie test! Een hele voorspoedige, mooie zwangerschap gewenst.
Wauw, wat fantastisch zeg! Wat hebben jullie dit verdiend! Van harte gefeliciteerd en mijn duimen gaan overuren draaien.
Gefeliciteerd 2013 is voor sommige het jaar van de wonderen . Ik duim dat je een hele mooie echo mag krijgen en een hele mooie zwangerschap.
Wow Strijkkraal! Wat een super mooie knaltest!! Wens je een ontzettende mooie zwangerschap toe, het is jullie meer dan gegunt.
Suzy, ik duim voor je! Ben benieuwd naar je hcg waarde. En met jouw achtergrond zul je vast snel een echo krijgen. Zeker als je zegt dat je geen ideeeeeee hebt wanneer je laatste menstruatie is geweest. Mooie digi test btw, die liegt er niet om!
HCG waarde: 36151 ... Dat moet toch wel voldoende zijn toch???? Ik denk dat ik ergens dus in week 7 zit. Straks belt de HA me nog wel terug ivm afspraak gyn... IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!
Wauw wat ontzettend bijzonder! Van harte gefeliciteerd en een hele mooie en fijne zwangerschap gewenst.
Sodeju! En jij nog bang zijn dat je tegen een restje hcg aan zat te kijken bij de eerste test! Wat een mooooooooie waarde!!!!! Hoop dat je snel een echo krijgt! En inderdaad heel adrem, haha!