Geweldig, dat is geen restje! Nu de echo en dan lekker op vakantie. Wat zullen jullie genieten meid, nogmaals gefeliciteerd!
Nou dat is duidelijk Nog ff een mooi plaatje van de echo en die vakantie is bij voorbaat al geslaagd.
Oh wauw, wat een mooie waarde, snif!!!!! Op naar die echo!! Heerlijk dat je ws al in je 7e week zit, heb je er een paar zenuwslopende weken vanaf mogen snoepen!!!!! Hoe voel je je? Mentaal gezien???? Waaaaaaahhhh!!!!!!
Wauw geweldig!!!! Dan ben je inderdaad al 6-7 weken en kan je hopelijk volgende week al een echo... spannend hoelaat bellen ze je terug?
@Suzy: heb je topic met de mislukte bevruchting toen met tranen in mijn ogen zitten lezen. En zie nu ineens dit nieuws (wederom met een traantje in mijn ogen, maar nu van blijdschap). Wow! Wonderen bestaan echt! Van harte gefeliciteerd, meid!
Dank jullie meiden - er is ook een last van mijn hart gevallen moet ik zeggen, met die waarde. Horde 1 is alvast genomen en zijn we qua zwangerschap al verder dan we ooit zijn gekomen! Het is zo dubbel. Ik begin nu wel enigszins een paniekerig gevoel te krijgen als ik eens een krampje voel, of zoals vanochtend in de auto naar mijn werk, opeens rugpijn krijg. Gelijk bij aankomst ren ik naar de WC omdat ik bang ben dat ik weer ga bloeden. Of dat ik helemaal niets voel, dan denk ik ook gelijk dat het foute boel is. Maar ook pieken, waar ik echt mezelf in dagdromen kan verliezen en helemaal blij ben. Ik zal zo blij zijn als we een echo hebben gehad. Misschien dat het me wat meer gerust zal gaan stellen. En kunnen we ook de datum uitrekenen. Ik weet dat het ergens in November gaat worden, maar het is wel leuk om een uitgerekende datum te kunnen hebben. Meiden - dank jullie wel voor alle felicitaties ... kan het nog steeds niet helemaal geloven hoor
Wauw, van harte gefeliciteerd! Ik vond het altijd zo erg voor jullie wanneer ik je onderschrift las, en nu ben je gewoon zwanger!
Wow, geweldig! Ik zit hier te stuiteren voor je!!!! Ik kijk nog eens naar je onderschrift en ik ben zó ontzettend blij voor je!!! En nu voor een mooie fijne echo!!
van harte gefeliciteerd met dit wereld wonder!!! wat geweldig voor je!!! zo zie je maar weer genieten hoor met volle teugen!!!!!!
Wat een mooie bloeduitslag!! Nu nog even een mooie echo mét kloppend hartje en dan heb je nog nooit zo'n mooie vakantie gehad Toen ik dit topic las, maakte dat mijn dag weer goed! Echt een wonder. Je gunt iedereen een kindje, maar sommigen nét iets meer! Als je je bij kinderloosheid hebt neergelegd, is dit toch méér dan geweldig!
Wow wat geweldig!!! Van harte gefeliciteerd en ik wens jou en je man/vriend een mooie fijne voorspoedige zwangerschap toe!!!!!
Wauw wat een supergroot wonder!!!! En dan al verder als jullie ooit gekomen zijn. Woon je anders niet ver van Lommel, meestal kun je heel snel bij haar terecht en zij is echt goed! Proficiat!!!
Zo gaaf!! Dit is het leukste topic wat ik ooit ben tegengekomen hier!! Geniet er heel erg van meid, het is jullie zo ontzettend gegund!!!!!
Wat een super nieuws gefeliciteeerd dat mag je idd een wondertje noemen wat nu lekker in je buik zit geniet ervan na alle ellende!!!!!!!!!