Gefeliciteerd! 11 jaar is lang wachten, ik vind het knap dat je het ook zo lang hebt volgehouden! deze heb je dubbel en dwars verdiend!
Wat geweldig, dat je ook al een mooie echo hebt gekregen. Geniet van je vakantie, en heb vertrouwen. Er kan nog zo ontzettend veel goed gaan de komende tijd!
Ik reageer gewoon voor de derde keer, gewoon omdat ik hier zo blij van wordt. GEWELDIG!! Ontzettend gegund, ik blijf voor jullie duimen. Nu lekker genieten meid!
Zag je berichtje in het andere topic .... Ja, idd WHAT THE F***!! . Wij zijn net zo flabbergasted ... Wat ons in 4 ziekenhuizen en met 6 artsen niet is gelukt, is er opeens spontaan. En wij waren eigenlijk al een riante midlife crisis aan het plannen ... Nu moeten we over andere dingen gaan nadenken, maar voorlopig blijf ik nog even op deze wolk ...
van harte gefeliciteerd! wat prachtig dat je al een mooie echo hebt gehad!! met een mooi kloppend hartje! geniet er van. en geniet van je vakantie!!
Wat geweldig!!! Een echte beeb met kloppend hartje!! Ik ben heeeeeel blij voor jullie!! Ik ken een stel hier in het dorp die zijn ook zo'n 11/12 jaar bezig geweest. Van alles geprobeerd maar het mocht niet zo zijn. Toen ze hadden besloten het maar te accepteren dat ze met zijn tweeen zouden blijven, werd ze ook spontaan zwanger. Ze kregen een gezonde dochter die nu 9 of 10 is. Dus de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit.
Strijkkraal, van harte meid!!!! Geniet er lekker van en wow een mooi kloppend hartje meid ik kan niets anders zeggen dan een hele harde GEFELICITEERD en een dikke knuffel
Een super hcg score en dan meteen een echo, met een kloppend hartje!!! Wauw, zo onwijs gaaf voor jullie!!!
Wow!!!! Tranen in mijn ogen . Het is jullie zo gegund! Lekker genieten nu inderdaad, dat is veel beter dan stress voor die kleine hummel in je buik!
Wow meid wat super! Van niks begin deze week naar de schrik van een positieve test en nu zelfs de echo gehad! Dat het hartje klopt is al weer een grote zorg minder en het kan gewoon niet fout gaan, dat mag niet! Ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat na 11 jaar dit wondertje jullie bewust heeft uitgekozen! Meid geniet er van!!!
En toen geloofden we allemaal weer in wonderen. Het is je gegund, ik hoop dat je van iedere seconde dubbel en dwars geniet!
Krijg gewoon elke keer kippenvel bij elk berichtje wat ik van je lees. Zo bijzonder!! Lekker op de wolk blijven zitten hoor, dat heb je zeker verdiend!!!