Dank je wel ... Het is zo bijzonder om te beseffen dat er een klein levend wezen in je zit ... Een hartje dat klopt... En dat dat ook van ons is. En mijn schatje .... Zoo lief voor mij. Ik hoef maar een kick te geven, en hij springt op en rent .... Vreemd genoeg wat minder toen ik hem vertelde dat ik niet meer de hondenpoep mocht opruimen ... maar ... Zonder morren hoor. Zal vast wel overgaan ergens vrees ik
Haha, wilde je al een wereldreis plannen of een tweepersoons ferrari aanschaffen, is het enige waar je binnenkort naar toe gaat het ZH voor ZWANGERSCHAPScontroles en het enige vervoersmiddel wat je zult kopen is een kinderwagen en wellicht een stationauto waar kind, kinderwagen en golden retriever in kan Een hele leuke WHAT THE F... Ohh zo leuk, zo bijzonder!!! Slikte je trouwens DHEA??
Wij waren bezig met een trip naar Dubai voor oud en nieuw dit jaar, omdat ik het zo mooi vind met die lichtjes op de woontorens (en oud en nieuw voor ons altijd zo'n beladen moment was ... weer een jaar zonder iets). Ware het niet dat we juist voor 31 december niet een kamer konden boeken in het hotel dat we wilden. Dus wij waren nog aan het zoeken ... pfew ... De stationwagen is er al ... die hebben we (echt zonder dollen) 6 weken geleden gekocht. De hond is er ook al We zijn er klaar voor! Nee, geen DHEA ...
Super super gefeliciteerd.. Wat fijn dat je gelijk voor een echo mocht en een prachtig kloppend hartje hebt gezien.. Wow wow wow.!
Meid dat heeft gewoon zo moeten zijn..... Dat geloof ik echt. Super, super SUPER gefeliciteerd. En een hoog HCG, en een echo + kloppend hartje. In een woord GEWELDIG, ik had al gereageerd, maar doe het nog een keer, ik wordt gewoon zelf spontaan blij van jouw nieuws, een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijn zwangerschap gewenst.
Wauw, dat is echt terecht een WONDER!! Geniet ervan, genieten, genieten, genieten!! En echt krampjes en steekjes, hoe rot ook, ze horen erbij. Wauw dit is je echt gegund. Op naar een mooie beeb in oktober/november. Enne eerst lekker genieten van jullie vakantie samen.
Ik besef het nog steeds niet hoor, zelfs niet nu ik het gezichtje heb gezien en ik haar/hem duidelijk voel bewegen. Had het liefst iedere week een echo gehad om weer die bevestiging te krijgen dat het écht waar is. Het blijft onwerkelijk!! Hoop echt dat jij dit ook allemaal gaat ervaren, maar heb er wel een goed gevoel over.
Jemig geweldig wat een enorm wonder. Van harte gefeliciteerd voor jou en je mannetje! Lekker genieten van dit wonder en jullie vakantie echt super gaaf dit!
En ik maar zoeken wanneer de echo gepland staat... Heb je hem al gehad!!! Top zeg, dat het er mooi uitziet en er ook een hartje klopt!!! Dit topic moet echt verplaatst hoor!!!
Zit er zo eens over na te denken, maar had gevraagd om het naar het "ik ben zwanger" forum te zetten. Misschien is "Zwangerschap" een betere plek ... ga een nieuwe melding maken