Ik zal je vertellen...ik ben nu 37 weken zwanger, en nog steeds kijk ik af en toe naar de zwangerschapstest. Ik vind het nog steeds zo bijzobder en onwerkelijk, haha. Van harte gefeliciteerd!
Proficiat zeg! Kan het geloven dat je toen je de positieve test voor je zag van de kaart was! Na 11 jaar! Ik duim dat alles goed gaat!
Hier zo langzamerhand aan het aftellen tot verlof en bevalling, maar ik kijk nog steeds elke morgen met verbazing in de spiegel. Ben ik dit echt met die dikke buik...??!! Ookal voel ik Puk veel en hard, ik kan er nog steeds door verrast worden. Ik had met mezelf afgesproken dat ik wel moet gaan genieten, want wie weet maak ik dit nooit meer mee. Doe dat dus wel. Alles wat je nu geniet en meemaakt, pakt niemand je meer af .
Strijkkraal, wat ontzettend bijzonder dit! En ook al een echo gehad, dat het er nu allemaal goed uit ziet.. Het heeft zo moeten zijn, dat jullie de kamer niet geboekt kregen in Dubai! Dit is met recht een Wonder!!! Heel erg GEFELICITEERD en geniet ervan!