Wat een super mooie echo's! Wat doet jullie wondertje het goed. Hij/zij heeft nu al een medaille verdiend...en jullie ook vanwege jullie volharding
En wanneer is je volgende echo? Dan weet ik wanneer ik écht weer even in dit topic moet kijken (heb ook een abo ).
Of het erg is weet ik niet, maar ik voel me erg vereerd ... Deze afspraak staat gelukkig vroeg genoteerd, we mogen om 8.50 al komen.
Fijn ik vind niets zo erg dan een hele dag te moeten wachten voor een afspraak (omdat ik niet meer zwanger ben of zwanger zal zijn geldt dat nu vooral voor de tandarts )
Wat een heerlijk topic dit! Wat een wonder, gefeliciteerd! Geniet ervan en ik ben heel benieuwd wat er in oktober uit je buik komt floepen
Wauw Suzy, wat een mooie foto's!!!!! Onwerkelijk he, om zo'n bewegend hummeltje te zien en dat zit in JOUW !!! buik!!
Wat fijn dat alles goed gaat! Het is jullie zó gegund! Ik weet wat voor opluchting het is om een kloppend hartje te zien, nadat je een bloeding hebt gehad. En dan ook nog eens met jullie geschiedenis... Ik ben echt heel blij voor jullie! (Sorry voor het hoge gehalte aan uitroeptekens, maar een punten lijken gewoon niet genoeg...)
Heel bijzonder om te zien zo klein en dan al zo beweeglijk, het lijkt gewoon al op een mens. Twee armpjes die je ziet maaien, echt geweldig. En het is pas 3 cm groot!
Sterker nog: het ís al een mens . En heel bijzonder inderdaad! Wat ontzettend fijn dat de echo goed was! Een hele fijne, gelukkige verdere zwangerschap gewenst!
Ik heb het vandaag wereldkundig gemaakt. Kon het niet meer voor me houden teveel mensen weten het nu, ook op mijn werk, dat ik het niet heel lang meer voor me kon houden. Wat een gaaf gevoel is dat, om tegen mensen te kunnen zeggen "ik ben zwanger "
Is ook zo, ik ben altijd open geweest over onze MMM weg, vooral op mijn werk, omdat het toch veel tijd in beslag neemt. Ik heb geluk dat mijn werkgever heel flexibel en meelevend is geweest altijd, en mij geen strobreed in de weg heeft gelegd. Natuurlijk werd er wel gelijk gedacht over mijn verlof en hoe dat ingevuld moet worden, maar daar kijken we later wel naar.
Wat heerlijk om het nu ook gewoon hardop te kunnen zeggen he... Ik kan me zo voorstellen dat er hier en daar wat traantjes zijn weggepinkt bij jullie nieuws. En ik weet nog goed, hoe prachtig ik mijn kindjes vond bij 10 weken - dat was de eerste keer dat ik ze zag en was zo verwonderd over dat piepkleine mensje in mijn buik.
Jongens - ik kan toch zeker nu al niet die kleine voelen??? Ik heb nu al de hele ochtend af en toe van de kriebels, soort van trilling-achtig gevoel bij mijn baarmoeder? Daar is het toch zeker echt te vroeg voor?? Manlief verklaart me voor gek, maar ik ga het toch eens ff bij de experts vragen ...