yay - 11 weken (mijn mijlpalen gaan nog steeds in weken ) Ik ga vandaag bellen voor een geslachtsbepalings echo. Manlief wilde dit eerst niet, althans hij wilde het wel, maar dan via de gyn. Dus toen ik zei dat de gyn niet echt de goeie apparatuur daarvoor had, dat het ook wel wat eerder dan 16/17 weken kon, was hij er eerst op tegen, want "dan moet er weer iemand anders met een echo apparaat aan je klooien" (jaja, mijn man heeft wat irrationeel beschermend gedrag ontwikkeld ). Maaaaar - de wens om te weten wat het is, heeft het gewonnen van zijn beschermd gedrag ... dus ik ga eens kijken of ik een afspraak in Lommel kan maken of (hoorde ik) bij Dr. Papa.
Ben je zóooooo nieuwsgierig? Ik zou zeggen dat je naar Elvin Papa moet komen, daar ben ik ook twee keer geweest (hij zit hier om de hoek) en hij doet het echt heel leuk. Ik heb overigens nooit een geslachtsbepaling laten doen, maar wel een pretecho bij 26 weken. Als je wilt kun je daarna een kop koffie bij me komen drinken en gefeliciteerd met je 11 weken! Dat is ook een mooie mijlpaal, echt waar.
Ja, ik ben vreselijk nieuwsgierig Manlief zo nodig nog meer. Ik hoor idd goede verhalen van Dr. Papa. We moeten even kijken hoe en wat, want zowel voor hem als voor Lommel moeten we een stukkie toeren zeg maar. Ergens heeft Papa mijn voorkeur, want dan kunnen we er lekker een dagje Haarlem bij pakken (komt manlief vandaan), maar ik zag al dat zijn agenda redelijk vol zit al (volgens zijn website). Ik moet Lommel nog even bellen, doe ik straks nog even.
Je kunt altijd bellen of er niet toch nog iets mogelijk is... Ik had destijds ook moeite om ertussen te komen op een door mij gewenst tijdstip, maar omdat ik heel graag een echo wilde laten maken waar mijn Australische schoonzusje bij kon zijn hebben ze mij op een soort reservelijstje gezet. Dus toen er iemand afbelde hebben ze mij ertussen gefrutst.
Zo leuk, vandaag van den ex-collegaatje voor wie ik een taart had gemaakt, heb ik mijn eerste baby kadootje gehad. Heb de hele dag lopen glunderen als een klein kind. Vond het zo leuk!!!
Ik zie nu pas je topic, meis wat geweldig! Gefeliciteerd! Geniet maar goed van je zwangerschap! Het is jullie gegunt na al die jaren!
Getsie, vanochtend weer een klein beetje bloedverlies Ik vermoed dat het door een orgasme komt vannacht gelijk voelde mijn bm niet fijn aan, nu voelt ie ook nog een klein beetje beurs. En gisteren dacht ik nog "goh ... we zijn als 3 weken bloedingsvrij", over de goden verzoeken gesproken
is vrij normaal suzy. dat komt omdat je baarmoedermond veel meer doorbloed is. daardoor kan je dus ook sneller bloeden (weet je vast wel. maar soms is een reminder fijn als je je zorgen maakt!)
Dank jullie dames. Ik weet het ook wel, maar toch krijg je een schrikreactie als je dat roze/rood op je wc papiertje vind. En ons sexleven staat al op een laag pitje, omdat ik gewoon bang ben ... en dit maakt het er niet beter op Enniewee, idd nog 1 weekje en dan zien we de kleine weer, donderdag zitten we op de magische 12 weken, en ik heb mezelf beloofd om zaterdag even binnen te stappen bij de Lief Outlet die wij in de stad hebben. Ik vind dat ik dan wel een kadootje verdiend heb.
Probeer niet te veel te stressen over dat bloedverlies hoor (zeg ik nu even heel makkelijk). Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad en de eerste heb ik er echt een beetje door laten verpesten. Toiletbezoek, inwendige echo, een flink stuk lopen, het hebben van seks... Alles leek wel een aanleiding om bij mij te gaan lekken. En elke keer weer de onzekerheid: Zal dit weer misgaan? Uiteindelijk stopte het pas in de tweede helft van mn zwangerschap. Toen werd mn zwangerscchap ook een stuk leuker. Achteraf is het jammer dat ik niet eerder heb kunnen genieten... Hou je taai!!! (En geniet!!!!!!!!!!)
Ik probeer het ook niet, maar het is verdomd lastig. Net nu ik vanochtend dacht, he, gelukkig, het wordt minder, komt er weer meer, met stolseltjes. Ik vind dit echt vreselijk , dat in combi met een nog steeds beetje zeurende bm, maakt me toch echt licht paniekerig.
Bij bloed mag je de gyn toch gewoon bellen? Zou gewoon even bellen hoor, al is het maar voor geruststelling en kijken wat zij zeggen.
Idd, anders gewoon even bellen. Dat doen 'normale' zwangeren ook, dus iemand die zo'n wonder mag meemaken als jullie zou dat zeker mogen/moeten doen!
Ik sluit me aan bij Maira en Merah: bellen hoor! Hoop voor je dat het niets is, ga er ook vanuit trouwens, heb het hier na een orgasme ook gehad, auw auw.... Met een week of 14 werd dat minder en nu helemaal geen last meer. De tijd vliegt trouwens Strijkkraal, mooi om je banner te zien!
jullie hebben gelijk ook, ik ga zo eens even bellen. Ik wil ook niet als een paniekerige miepmeut overkomen, maar dan liever een echo teveel dan te weinig ...
idd gewoon bellen. hier even geen gemeenschap (heb er ook geen zin in maar dat ter zijde) hier ook angst..
Zo zullen ze je vast niet zien, maarre... jij hebt het volste recht om een paniekerige miepmeut te zijn hoor. Succes, duim voor je!