Ik ben een beetje van de kaart

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Strijkkraal, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Daar heb je ook wel gelijk in Bri ... maar het is gewoon zo raar ... zo zit je tot over je oren in alles waarmee je hopelijk zwanger zou kunnen worden ... wat dan (in ons geval niet dan) soms lukt ... Zoals wij dat op kantoor noemen een Subject Matter Expert (SME) ... van de Knight that say SME (NIE eigenlijk als je Monthy Python kent), maar goed, we dwalen af :D
    En opeens moet je je gaan bezig houden met iets totaaaaal anders. Wat je nooit dacht ooit mee te maken. Het is zo'n uiterste ... misschien is dat het betere woord.

Qua verbouwen ... ik heb een grondige hekel aan verbouwen ... maar ik heb wss nog meer een grondiger hekel als die kleine er is. Dus moet het geregeld zijn voordat die kleine komt. Hmmmm ... nesteldrang???

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Beetje nesteldrang maar hoor! Ik heb dat ook! Ineens nog een paar kleine verbouwingen doorvoeren..... Liever nu dan dat ons kleintje er is!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Wat jammer van het bloedverlies maar zoals gezegd er zijn veel dingen die dit kunnen veroorzaken. Toen ik vorig jaar zwanger was van s en in die wachtweken van echo naar echo zat probeerde ik me vast te houden aan wat de gyn in geertgen mij verteld had en dat was dat een heel beweeglijk kindje het goed had in de baarmoeder en dat de kans vele malen minder was dat het fout ging dan dat het goed ging wat ik met mijn verleden maar heel moeilijk kon geloven.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ah ... eindelijk dan toch ... de NESTELDRANG is gearriveerd... Jammer alleen dat het zich dan niet uit in gewoon de dagelijkse huishoudelijke beslommeringen en schoonmaak ... ;):D ... ben niet zo'n huisvrouw :).

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wacht maar komt vanzelf, je gaat trouwens de raarste dingen doen, tijdschriften ordenen die in een doos liggen en naar zolder moeten, losliggende foto's inplakken, cd hoekjes poetsen of met 37 wkn je tuin schoffelen!! leef je uit, je ontkomt er echt niet aan lekker van genieten want dat hoort er ook bij!!

Idd iedereen is een leek als je zwanger bent... Het wijst zich vanzelf, net als erkennen ( bij ongetrouwde stellen) testament, shoppen wat is nuttig en wat is leuk ! ( ik snap namelijk nog steeds niet waarom er 2 dekentjes voor het ledikant op het uitzetlijstje staat, en dat terwijl mijn meisje zonder deken slaapt...) wanneer ga je met verlof, bv kv, en ga zo maar door, vragen stel ze gerust want iedereen zou je graag hier antwoord op de vragen willen geven !!

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik loop op het einde van mijn derde voldragen zwangerschap, maar nesteldrang qua schoonmaak heeft hier (helaas) ook nooit toegeslagen. Ik ben ook niet zo'n huisvrouw :D Ik laat de werkster wel vaker komen nu om allerlei extra klusjes te doen, telt vast ook wel als nesteldrang ;)

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Oh ... godzijdank ... ik heb 2 dagen geleden een aanvraag voor een werkster gedaan :):):) ik vond mezelf zo'n slechte huisvrouw opeens ... maar ik kan niet wachten tot ze start. Heb 4 uur aangevraagd, met de kans dat die uren wel eens uitgebreid kunnen worden.

8. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb ook een werkster nu hoor! En ik zie dat we voor dezelfde dag uitgerekend zijn! Ik heb zo van die wilde plannen ineens.....tweede verdiep ff verbouwen en tuin heraanleggen? Hihi!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nee hoor Tuurlijk ben je er geen slechte huisvrouw door, enne het telt wel hoor als nesteldrwng, je wil dat huisje goed gepoetst wordt, hoe en door wie dat maakt toch niet uit!!

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ... en zo zijn we aangeland in week 12!!!

:D:D:D:D:D

11. mnr

mnr Niet meer actief

Wat een mooie mijlpaal! Gefeliciteerd :)

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Een hele mijlpaal! Gefeliciteerd! :D

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gefeliciteerd!!! :)

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Gefeliciteerd !!

15. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Super zeg, wat gaat het snel, gefeliciteerd!!

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoe fijn! Van harte! Xx

17. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Helemaal super, gefeliciteerd met deze mijlpaal.

18. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Zie net jouw onderschrift Juulzon, ook al een mooi wondertje, dat is ook een felicitatie waard, bij deze dus!! :D

19. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Gefeliciteerd! Ik ook 12 weken vandaag! :)

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank Josie :)

Deel Deze Pagina