Wat heerlijk dat je een mooie echo hebt gehad! En als je 23 mei weer een echo hebt, zou je dan al willen weten of er een jongetje of een meisje in je buik woont... ?
Ik hoop dat we dat al eerder weten, juulzon de 6e hebben we een afspraak voor een geslachtsbepaling in Lommel. Spannend! @allemaal: dank jullie wel voor de felicitaties
Ooh joh, dat had ik gemist! Spannend en leuk! Je laat het ons toch wel weten? Rare is dat ik ook een jongetjes voorgevoel heb. Bij onze kleine dan hè, bij die van jou geen idee... Maar wat het ook is, alletwee is zo welkom! Ben benieuwd naar al jullie verjaardagscadeaus... Eeeh, jullie verjaardagen vallen dus wel na de geslachtsbepaling toch ? X
@juulzon: helaas zijn wij net voor de afspraak in Lommel jarig. Maar we gaan het zeker vertellen als we het weten. Hopelijk is de kleine iets beweeglijker dan vanochtend @mamavanmanu: ik ben dan bijna 15 weken.
Van harte met je mooie echo!!! STeeds weer een beetje minder zorgen en steeds een beetje meer genieten!
Wat fijn dat jullie een goede echo hadden! En wat een leuke kleertjes heb je uitgezocht voor jullie uk. Geniet van jullie wonder!
Goedemorgen! bijna 13 weken al . Ik begin nu te merken aan mijn lichaam dat er een kindje in mijn buik zit. Zo kan ik tegenwoordig wat lastiger omdraaien in bed, zonder direct een felle steek in mijn zij te krijgen. Ik heb gelezen dat dat bandenpijn is. Ook kan ik niet meer zo lang op mijn rug liggen. Ik voel dan echt dat er iets drukt op mijn darmen e.d. Manlief en ik hebben het over de AS gehad. Ik had geopperd om er eentje aan te schaffen, zeker nadat we maandag een hartje hadden gehoord. Hij ziet dat eigenlijk niet zo zitten ... ik snap ook wel waarom, dan ga ik iedere avond op zoek naar een hartje en als ik het niet kan vinden, dan is hij bang dat er dan paniek in de tent komt (ook voor hem hoor). Hij heeft ergens wel een beetje gelijk. Dus uit zelfbescherming kopen we dus geen. Nou ja, de komende 4 weken hebben 2 echo's gepland staan, dus we zullen de kleine vast snel weer horen Ben ook begonnen om een berekening te maken over hoe ik terug wil komen na mijn verlof. En hoe ik verlof op ga nemen. Kom ook voor het eerst van mijn leven met toeslagen in aanraking Dus heb ik de payroll afdeling hier gevraagd of ze voor mij een parttime berekening kunnen maken voor 80% en 60%. Het begint allemaal echt echt te worden
Om diezelfde reden hebben wij destijds ook geen AS gekocht. Het was allemaal al spannend genoeg En met 2 echo's de komende tijd is ook heel leuk! Ben benieuwd hoe je echo in Lommel gaat. Heb er veel goede verhalen over gelezen.
Zo, eindelijk sinds vrijdagmiddag weer internet (en TV en telefoon). We waren echt afgesloten van de buitenwereld (soort van zeg maar). Onze straat ligt open (wordt heringericht) en de aannemer had vrijdag de kabelboom van de KPN doormidden gehakt ... heeel fijn ook. Achteraf wel een beetje een zegen, zo zijn we veel dingen gaan doen dit weekend. Afgelopen zaterdag zijn we voor het eerst naar een babyzaak geweest, gewoon om eens te oriënteren qua wagen, kamertjes, boxen en al het andere wat erbij komt kijken. Was leuk . We zijn er redelijk uit wat voor wagen we willen. Handig is dat we beiden Isofix in de auto hebben, dus dat maakt het erg makkelijk allemaal. Ideaal. Qua kamertje komen we nu ook wel in de buurt. Het zal wit met grijs worden, en dan een accent kleur erin. Welke kleur alleen is nog een beetje zoeken. Mijn lievelingskleur is groen, en grijs en appelgroen vind ik echt een hele fraaie kleurencombi, maar mijn man is daar niet zo van. Geel vind ik net te flets. Paars zou kunnen, of toch blauw of roze ... maar we weten het nog niet zo goed. Ach, we hebben nog tijd. Gisteren was mijn verjaardag, en omdat we dus geen TV hadden, en het prachtig weer was, zijn we met z'n tweetjes naar Blijdorp gegaan . Was echt leuk, we doen nooit heel veel samen, dus dit soort uitstapjes, dan genieten we echt. Manlief heeft meer naar kinderwagens gekeken, dan naar de dieren (sja, je interessevlak verschuift als je vader wordt), en ik heb eigenlijk wel genoten en ook wel gekeken hoe dat met een kinderwagen ging in zo'n druk park. Een Olli gescoord (voor de kinderkamer) (en voor mijn stiefvader, die echt fervent Feijenoord fanaat is) en ouderwets suikerspinnen gegeten. Was zo leuk!! 's Avonds lekker naar de Indo geweest, dus mijn verjaardag was wel compleet. Verders, ik heb weer een bloedinkje Ik weet waar die van komt, een orgasme, maar leuk vind ik het niet. Toen het gebeurde vannacht zei ik al ... nou, dat wordt weer leuk morgenochtend, en voila ... bloed toen ik vanochtend naar het toilet ging. Iedere keer dat wij sex hebben of dat ik in mijn dromen een orgasme krijg, dan is het dus raak ... Gelukkig is het nu al weer bijna over. Volgende week maandag hopelijk gaan we horen wat het geslacht is. Ik hoop dat de kleine er ook zin in heeft en het zal laten zien ..
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag ! Leuk dat rondsnuffelen en oriënteren, je weet dat er een revolutie staat te wachten mbt de autostoeltjes.. Ze willen op de langere termijn dat ze tot 4 jaar tegen de rijrichting inzitten, rede om hier echt even in te verdiepen ! Fijn dat je verjaardag een geslaagd dagje is geweest Kamertje, mogen we tegen die tijd foto's verwachten je maakt ons nieuwschierig! En misschien wel de meeste geruststelling dat je weet waar de bloedingen vandaan komen (de oorzaak) fijn is het niet, maar wel een geruststelling! Spannend het geslacht!
Bedankt voor de tip Fidel! Van wat wij hebben gezien zaterdag is dat de Maxy Cosy wel tegen de rijrichting instaat in het Isofix systeem, de grotere stoeltjes dan nog niet. Zal daar iid eens even induiken! Aan de andere kant, hoe kun je dan je kind in de gaten houden, als je 'm niet kan zien als je achter het stuur zit ofzo Dat is toch wel bijzonder??
Daar zijn weer speciale spiegels voor die je over de kopsteun, via de achteruitkkspiegel kijk je in de kopsteunspiegel en zo naar je kleintje hangt, want de idd de maxi Cosi staat ook tegen de rijrichting in ( dat is dan de leeftijd van 0 tot 13 maanden, fase 0 stoel ,nu is het nog zo dat vanaf 9 maanden komen ze in de fase 1 en deze is met de richting mee, maar per juli zijn hier dus veranderingen in dat ze min. Tot 15 maanden tegen de rijrichting in zitten en dit langzamerhand verhogen, maar het preciese weet ik er niet van) idd even goed in verdiepen