Ik ben een beetje van de kaart

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Strijkkraal, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    super! meisjes rule!

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Have fun buying PINK!!!!!!!

3. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Een meissie!!! Super cool :D
    Hoe voel je je verder?

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Een meisje superleuk gefeliciteerd , nu ROZE SHOPPEN !!!

5. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Super leuk!

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Leuk leuk leuk!

Nog een meisje!!!

En het allermooist dat alles er goed en gezond uit zag.
    Wondermeisjes in onze buiken ;).

Xxx

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Inderdaad juulzon, wondermeisjes :D ik zit al de hele avond ... "We krijgen een meisje... We krijgen een meisje".

Je gaan automatisch al een beetje aan namen denken e.d. Zo leuk allemaal!!

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zo herkenbaar! Hier net zo! Net als jij/jullie hadden wij ook echt een jongetjes gevoel! Maar ja, deze meisjes lijken gewoon ontzettend openhing moeders denk ik :). Heel eigenwijs zijn ze gekomen met hun eigen timing: onverwacht: hoi, hier ben ik, surprise! Kleine doorzetters die zelfs de wetenschap versteld doen staan.

(Ongetwijfeld hadden jongetjes ons net zo kunnen verbazen, maar vond dit wel een mooie gedachte!).

Heb de dag dat wij het wisten gelijk een schattig babypakje met lieve roze bloemetjes gekocht, ter bevestiging van dat het een meiske is in mijn buik!

En nu dromen en denken over namen... Zo heerlijk om te mogen doen!

Wat ik vreemdgenoeg ook besef sinds de vorige echo, is dat ik plots meer vertrouwen heb gekregen. Alsof die tergende onzekerheid nu veel meer een bijrol speelt dan die nare hoofdrol van de afgelopen periode,met name die eerste weken.
    Alsof het steeds 'echter' wordt.

Misschien klink ik wat vaag, maar je begrijpt misschien wel wat ik bedoel ;).

Lekker dromen over lieve, babymeisjes!

X

9. Gefeliciteerd met jullie dochter wow!! Echt geweldig!

10. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik lees net je topic. Wauuuw wat een wonder, na 11 jaar is het je gegund. GEfeliciteerd, geniet er volop van!!

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie meisje.

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.233
    113
    Vrouw
    Nederland
    Las al een tijdje mee maar had hier nog niet gereageerd... tot nu toe dan.
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Met je zwangerschap natuurlijk én dat het een meisje is. :D Ben helemaal niet zo'n zweverig typ maar na zoveel jaar toch ineens zwanger...wauw wat een wonder. Dat zijn verhalen waar ik helemaal blij van word.
    Veel plezier met het shoppen ;)

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dank jullie wel!

Hoe stom, opeens voel ik twijfel over het geslacht? Zou ze het nu wel goed hebben? waren we niet te vroeg ... arghhhh. Ik wordt soms zo moe van mezelf

Ze was heel stellig, 100% een meisje, en ik weet dat ze het zelden fout heeft. En toch bekruipt de twijfel me dan ...

Wat me echt opvalt is wanneer ik vertel dat het een meisje is, dan krijg ik standaard als wedervraag: "Wilde je het weten?"

:(

Ja, anders zou ik het toch niet vertellen????

Rare mensen zijn er af en toe.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nou.. Ga er voor 80% van uit, en laat met de 20 wkn nog een keer checken ! Jah stom he die vragen, je krijgt er nog veel meer, straks op t eind dat mensen gaan bellen en ben je al bevallen, heb je al weeën etc etc mensen die ongevraagd je hand op je buik leggen, en ga zo maar door..

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Wat heerlijk dat het allemaal zo goed blijft gaan. Leuk dat jullie weten dat je een meisje krijgt, dan kun je lekker gaan shoppen.

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Je bent alweer bijna 16 weken. Wat fantastisch dat het zo goed gaat.

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, 16 weken alweer bijna. Manlief vind het vreselijk als ik dat zeg. Het is 15 weken hoor, roept ie dan ;) Ik reken anders. 15w4d is over de helft van de week, dus is het "bijna 16" ....:D vrouwenlogica vindt ie dat. Eggg wel!

Verders probeer ik iedere avond even stil te liggen in bed om te kijken of ik al iets voel. Maar verder dan een af en toe een darmkronkel of een wat zeurende baarmoeder kom ik niet. Geduld ... geduld. Je zou toch denken dat ik dat zo onderhand wel zou hebben na 11 jaren ... maar nee.

Vandaag heb ik een beetje een kort lontje. Vanwege onze huis-verkoop-perikelen maar ook een beetje qua werk. Het is best lastig om geconcentreerd te blijven met een zwangerschap :) Nu is het toch al niet de meest fantastische tijd bij ons op het werk, 80% van de afdeling wordt verplaatst naar het buitenland, en veel mensen moeten vertrekken. Ik mag blijven, maar vooralsnog ben ik er niet heel erg blij mee. Ik ben blij dat ik mijn baan nog heb hoor, maar het voelt erg dubbel als je als 1 van de twee overgebleven personen bent van je hele afdeling van 15 ... het draagt iig niet echt bij aan de motivatie.

Nu ga ik natuurlijk eind september ergens met verlof, maar pffff ... het valt niet mee.

Verders gaat het goed hoor. Manlief is (zo ben ik achter gekomen) een a-typische man als het gaat om de zwangerschap van zijn vrouw. Ik lees vaak dat vrouwen vinden dat hun mannen vaak geen of weinig interesse tonen ... ik daarentegen wordt dagelijks gebombardeerd met links voor kinderkamers/speeltjes/websites met informatie/een site voor cryo opslag van stamcellen uit de navelstreng en pluist de Prenatal website uit :D ... En iedere ochtend zegt hij "goedemorgen dames"... of komt tegen me aan liggen met zijn hand op mijn buik *zwijmel*.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohhh wat een lieve man, heb je al aan een vroegtijdige Moederdag gedaan ??

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ja :)

Ik heb een grote Nijntje knuffelbeer gehad en een Nijntje muziekknuffel. Ik had die bij Babydump gezien en ik vond die zo ontzettend schattig (had de hele tijd met de grote knuffelbeer in mijn armen gelopen daar :)) alleen de rij bij de kassa was vreselijk lang en ik had last van mijn rug en voet (hielspoor) dus we zijn gegaan. En is hij dus teruggegaan zaterdag en alsnog die beer gehaald voor mij :D

20. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Op dezelfde dag uitgerekend en wss krijgen wij ook een meisje! Aanstaande woensdag echo om te bevestigen!

Deel Deze Pagina