wat een prachtig wonder! Het is jullie gegund, ook ik duim voor een plakbeeb!! geniet van je zwangerschap!!
Jeetje meid wat een wonder! Het is jullie zo gegund. Ik weet hoe het is om moeilijk zwanger te worden en dan zwanger te zijn het heeft bij mij niet zo lang geduurd, maar het voelde zo onwerkelijk. Gefeliciteerd geniet ervan!
Wat geweldig voor jullie en wat geweldig voor ons om weer even met onze neus op de feiten gedrukt te worden dat de wonderen echt nog niet de wereld uit zijn.
Wauw wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd & geniet er van samen met je man (als je het hem eindelijk kan vertellen )!
Jaaa weer een bewijs dat wonderen echt bestaan.... Wauwww... Super!! Geniet ervan en hopelijk kan je snel de vreugde met je man delen.
Niet bang zijn meid, dit gaat goed!! heel erg gefeliciteerd en bestook je gyn maar ff voor geruststelling morgen
wauw wat een super duidelijke, mooie en gewenste test zeg! Geniet ervan, ik kan me voorstellen dat je echt gek wordt van geluk!
Geweldig!!!! Super gefeliciteerd! Enneh waar is je man in de buurt er is vast wel iemand op het forum die ook daar in de buurt is en hem even naar huis wilt schoppen!!
Wauw.. Jij bent echt het ultieme voorbeeld voor alle dames, die een sprankeltje hoop nodig hebben.. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Mogen jullie er beide ontzettend veel van gaan genieten! Liefs