Gefeliciteerd met jullie wonder van een dochter. Een nieuwe periode breekt aan van onzettend veel genieten en dat is jullie ook zeker gegund
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Eva. Wat moet dit een ontzettend mooi moment zijn voor jullie om naar elf jaar eindelijk jullie wondertje in jullie armen te hebben! Geniet ervan en heel veel geluk toegewenst!
Van harte gefeliciteerd! Rust uit (voor zover dat lukt met de aandacht en de adrenaline..) en geniet van jullie meisje!
gefeliciteerd!! Geniet er lekker van! Bijzonder dit! na 11 lange jaren om eindelijk jullie dochter in je armen vast te mogen houden. Liefs een stille lezer die genoot van dit Feel Good Topic!
Strijkkraal gefeliciteerd! Geniet van elke dag, ook als het even zwaar is. Ze blijven maar zo kort klein en je hebt het zo verdiend! Tranen in mijn ogen...
Van harte gefeliciteerd Suzy! Ben erg benieuwd naar jullie kleine. Hopelijk herstel jij ook weer snel... En de naam, mooi! Moest gelijk hieraan denken http://m.youtube.com/watch?v=mxz5SNJ6C7Q ! Geniet met zijn drietjes en doe rustig aan hé! Xxx
Gefeliciteerd! En wat een mooie en toepasselijke naam voor jullie langverwachte kind! Ik hoop dat je snel weer opknapt en dat alles goed gaat met Eva.
Wauw wat super!! Ik ben echt blij voor jullie, heb al die tijd beetje stil meegelezen en eindelijk daar is jullie kleine wondertje! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk!!
Lieve Suzy, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie ongetwijfeld prachtige dochter Eva! Ik hoop dat alles goed met je gaat, bevallen is heftig hè? Wat een wonder is het, eindelijk is ze er! Xx
Lieve suzy en suzyman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter, een hele leuke naam, geniet ervan en wij wachten (on) geduldig het verhaal en de foto af!! Groetjes fidel