Wow!!! Ik zat echt even zo te kijken!!! Wat een geluk, maar snap je angst ook zo goed! Ga heel hard voor je duimen!!!!
Wat een geweldig topic!! Heerlijk als dromen waar worden, helemaal zo'n mooie en langgekoesterde droom. Geniet!
Jeetje meid wat en heerlijk nieuws na 11 jaar!!! Gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik hoop dat je snel voor een echo kan. Liefs
Wat supermooi en bijzonder voor jullie! Ik hoop dat jullie snel volledig kunnen genieten van deze beeb en dat jullie over een aantal maanden deze in jullie armen kunnen sluiten. Geniet ervan! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Jemig meid, wat een spannende wending!! 11 jaar...poeh...het was nu dan ook echt wel jouw beurt nu he?!! En zonder behandeling?? God is great...
wauw super super super gefeliciteerd, heb je topic van het begin af doorgelezen wat een spanning zeg (of je je man kon bereiken) tis je ontzettend gegund gezien je onderschrift, zit gewoon bijna achter de pc te janken voor je haha (hormonen he
Wow dan ben je al een stukje op weg! Succes morgen bij de ha! Laat ze er maar een spoedje van maken bij de gynaecoloog. ..
OMG!!!! Mijn mond valt open van verwondering.... wat een fantastisch nieuws! Het is ook wel een hele mooie donkere test zeg, geen twijfel mogelijk. Alle goeds van de wereld gewenst!