ppff ik baal als een stekker ik wou het graag geheim houden maar mijn moeder heeft zich versproken , aan een nicht die wou graag komen naar het ziekenhuis dan komt ze morgen met iemand anders want ze komt nooit alleen en daar heb ik helemaal geen zin in. Wat moet ik doen?
zeggen dat je er geen zin in hebt lijkt mij het handigst ik zou er namelijk ook niet op zitten te wachten
heel simpel zeggen dat je de eerste dag alleen opa's en oma's laat komen en daarna de rest bijvoorbeeld
Gewoon eerlijk zeggen dat je daar geen behoefte aan hebt. Laat ze lekker langskomen als de kleine er is. Succes morgen!!
uhm....dus ze willen komen kijken hoe jij wordt ingeleid? Tja als je het niet wilt zeggen natuurlijk...
ja weet ik veel die nicht is echt super enthouasiast ofzo laatst stond ze ook plotseling voor de deur, om te kijken of de kleine er al was. En toen zei ze al ik kom meteen naar het ziekenhuis wanneer het zo ver is. Bahhhhhhhh daar heb ik echt helemaal geen zin in. Maar hoe moet ik dat zeggen tegen haar dan zonder dat ik haar kwets?
ja ik had tegen haar gezegd dat ik wel sms zodra de kleine er is, maar zal ik nu nog een smsje sturen met de mededeling dat ik morgen eigenlijk niemand wil
meid gewoon zeggen toch? Zij is toch ook zo dat ze het jou gewoon even vertelt wat ze gaat doen, nou dan zie ik het ook wel even toch? Is jouw`n bevalling dus het gaat zoals jij het wilt kom op zeg...
ja dat zou ik zeggen dat je morgen eerst bij wil komen van de bevalling en wil genieten als gezin zijnde en daarna wel smst als ze mag komen!
geloof me een pretje is het niet ik had helaas na mn inleiden mn kamer al vol zitten.. heel erg jammer bij een volgende doe ik het totaal anders
bij mijn ziekenhuis mogen er sowieso maar twee mensen bij zijn en dat zijn mijn man en moeder. Mijn vader en misschien mijn broer zullen misschien ergens in het ziekenhuis wachten maar verder wil ik echt niemand in het ziekenhuis hebben hoor!
ja volgens mij mag het hier ook niet, ik hoop het !! anders dan ga ik zeggen tegen de verpleegsters dat ik geen bezoek wil ondertussen !! ik dacht dat het alleen bij de luxere kraamsuites bezoek welkom is
Ik bedoel dit niet onaardig hoor maar ik zie t probleem niet zo Als jij niet wil dat ze komt, dan komt ze gewoon niet punt! Het is JOU bevalling en niet die van haar! Kom op zeg zou wel beetje gek worden als jij je aan haar moet aanpasse ! Gewoon zeggen hoor!