badkleding zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door groen29, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wij gaan volgende week op vakatnie naar een lekker warm land, alleen bedenk ik me nu dat mijn bikini ws niet meer past.

Met name het bovenstukje wordt een probleem denk ik .

Wie heeft hier tips voor, hebben jullie een bikini maat groter gekocht of een positie?

alvast bedankt voor de tips!

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Groen29

haha ja ik herken het probleem. Mijn bovenstukje was ook veels te klein.. heb een grotere maat gekocht en het onderstukje gewoon gedragen. (is 2 maanden geleden) Nu pas ik ze allebei niet meer ;) Dus ik weet niet of je binnenkort nog vaker wil gaan zwemmen? Dan zou ik een positiebikini/tankini kopen. Is het alleen voor de vakantie zou ik lekker alleen een nieuw bovenstukje kopen ;)
    Veel plezier op vakantie!

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb bij Bonprix een heel leuk en betaalbaar! (28 euro) zwangerschapsbadpak gekocht, voor het babyzwemmen en misschein ook nog voor onze vakantie in november

4. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik heb mijn normale bikini gehouden, het broekje werd alleen een beetje te strak eind de 20 weken, dus heb een nieuw broekje er bij gekocht...is toch echt een stuk goedkoper dan een hele nieuwe.. (en eigenlijk had ik ook geen leuke positie-bikini gezien....)

Geniet van je vakantie!

5. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb toevallig de roze bikini van noppies gekocht, echt een hele leuke! hij was toevallig een aantal maanden terug in een plaatselijke winkel voor de helft van de prijs, weet niet of dat nu ook is. misschien wel aangezien de zomer ver voorbij is...

6. Iefie

Iefie Niet meer actief

als je de bikini alleen gebruikt voor de vakantie zou ik zeggen kijk eens bij H&M! Je kunt daar verschillende maten onderstukjes en bovenstukjes mixen en het is niet duur (of het leuk is is een kwestie van smaak). Ik ben een aantal maanden geleden in elk geval geslaagd. Zat prima! Ga je inderdaad vaker zwemmen zou ik ook investeren in positiezwemkleding. Volgens mij heb je dat o.a. bij de Prenatal. Fijne vakantie alvast..(zou ook nog wel weg willen hoor..)

7. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Een tanktini gekocht bij 12w zwangerschap ivm babyzwemmen emt lucas.En mooi op tijd want nu groei in van boven hihi.

Wehkamp 12,50 euro in de aanbieding.En zit heerlijk.
    Heb normaal cup F en nu cup H :S

8. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    je hebt ondergoed in dat bikini achtige stof
    of je koopt (nu in sales) een goedkoop nieuw broekje

dan ga je naar een simpele winkel en haal je zo bikini achtig stofje een topje ofzo in een heel grote maat

of een positie top in dat soort stof

niet te moeilijk doen :)

9. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Heb een tanktini bij de prenatal gekocht. Zit toch net wat beter dan mijn eigen bikini.

Deel Deze Pagina