Ik ben een monster...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lizzy1986, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heel herkenbaar maar helaas loop ik soms ook te vitten op onze zoon van 8 jaar en dochter van 6 jaar en dat vind ik wel heel erg.Op zo'n moment zijn ze wel degelijk aan het bakkelijen want het komt niet zonder aanleiding maar ik reageeer dan net even te heftig en dat vind ik echt heel erg.Vorige week maandag heb ik heel hard tegen ze staan schreeuwen.Ik was toen zelf hondsberoerd en mijn man was voor zijn werk een hele week weg en ik was gewoon echt helemaal aan mijn eindje en toen ben ik zo enorm uit mijn slof geschoten dat ze daardoor allebei spontaan begonnen te huilen.Ik heb toen gelijk sorry gezegd en wel 10x uitgelegd dat Mama soms een beetje raar doet door hormoontjes ed.Ze leken het wel een beetje te begrijpen maar waren er echt verdrietig over omdat ik doorgaans heel rustig en flexibel ben maar nu met al die hormonen herken ik mezelf soms bijna niet meer terug.Gelukkig is het nu niet meer gebeurd maar ik vind mezelf wel zo nu en dan een opgewonden standje en zou soms in staat zijn om met wildvreemden ruzie te gaan maken maar daarvan heb ik me nog weten te weerhouden haha.

2. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Héél herkenbaar! Had het vooral in het begin, en nu in mn derde trimester weer.. bij mij is mn vriend de pineut. Hij krijgt er van langs elk weekend (vraag niet waarom alleen in het weekend haha). Kan wel twee drie uur RAZEND boos zijn om NIKS hahahah
    Ennnn maar schelden en schreeuwen.. en het is echt zo raar, maar op een gegeven moment word ik ineens een stuk rustiger.. en realiseer ik me hoe stom ik deed.
    En dan zeg ik altijd heel lief "sorry, ik ben er weer" hahaha :)
    Mijn lieve mannetje houdt het tot nu toe gelukkig nog vol! Hij reageert gewoon niet op mijn geschreeuw hahaha;)

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh help hier ook hoor.
    Gisteren de was binnen aan het halen van de droogmolen.
    Man lief was binnen met onze dochter maar die wilde naar buiten.
    Deur open en mama veel plezier......
    Gloeiende gloeilampen kun je niet een keer even op je dochter letten en mij even mijn gang laten gaan.
    Krijg ik uiteraard een grote mond dat mama haar humeur weer om te schieten is......helpt ook niet.
    Pfffffffff hoop dat het snel minder word

4. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooh wat herkenbaar !! Ik zit elke avond boos op de bank om niks en hoe liever mijn man doet, hoe bozer ik ga doen. Ik kan NIKS van hem hebben ! Nog niet echt een roze wolk hier...

Deel Deze Pagina