D! zijn moeder heeft hem tenslotte zo verpest Maar herken je frustratie :x manlief hier afgelopen week ook niet lekker maar gewoon doorwerken om vervolgens bijna de hele zondag in zn bed te blijven :x
Whahahahaha ik lees gewoon tot 2 keer toe: ik sla hem knock out MET een kruiwagen Ik zou gaan voor optie F: hier schatje, heb een zetpil voor je, ga maar liggen, zet ik em wel even. Of heb je toch liever een paracetamolletje (en dan wel 1 van 1000mg geven he, want nooooooooit dat hij er 2 in neemt...)
Ik zal proberen niemand te beledigen, maar ik weet echt niet wat ik lees. Ik lees vaker topics over alle 'vreselijke' mannen, maar ik kan er werkelijk met m'n hoofd niet bij. Ik heb geen perfect huwelijk, maar als je echt zo omgaat met je man, hoe is je relatie dan? Stiekem paracetamol in zijn drankje doen, hem negeren en wijzen naar een pilletje? Hoe volwassen ben je? Het spijt me hoor, maar als mijn man ziek is en toch gaat werken maar zich wel beroerd voelt, dan vind ik hem een bikkel en een geweldige vent! Toch voor zijn gezinnetje door willen werken, wie ben ik dan om te zeggen dat hij het huishouden nog moet doen als hij niet fit thuis komt? Ik kan me niet voorstellen dat mijn relatie zo slecht is dat ik op een forum een potje gemeen moet gaan zitten doen over mijn man om mijn 'frustraties' maar kwijt te kunnen. Ik zou me diep schamen. :x
Och warboel wat ben jij stout! Je moet hem nu vertroetelen, masseren, z'n voetjes kneden, soepje brengen, idd wicky geven, en vergeet het rietje niet. Anders moet hij z'n arme hoofdje te ver optillen. Arme arme man.... Ik ben het met penseel eens, ga voor de zetpil! Och schatje toch, zal ik lekker even je rugje masseren, en dan hoppa zo een enorme zetpil in z'n poepert. of ga ik nu weer te ver hahahaha sorry, maar ik zie t gelijk voor me. Ik heb geluk met m'n man, die neemt wel altijd ibuprofen tegen de hoofdpijn enzo. Maarrrr dat neemt niet weg dat mannen eigenlijk áltijd veul zieliger zijn dan vrouwen als ze ziek zijn...
@Lizztrasher. Je denkt toch niet echt dat ik een trechter in zijn keel prop, of wel? Ik vind overigens het werken geen probleem, maar het weigeren van verlichtende middelen om z.s.m weer fatsoenlijk te kunnen 'leven' in plaats van te kreunen en te steunen. Als hij dat kan doen... Dan wil ik hem best zij Wicky brengen hoor.
nou dat kan misschien wel wezen, maar ook ik ben het toch echt eens met @Lizzthrasher22 ik zou beretrots zijn op mijn kerel dat hij toch nog de stap zet om uberhaubt te gaan werken, hoeveel mannen melden zich wel niet ziek voor een snotneus of een verkoudheidje, ik had mijn man dus heerlijk verwent en ja kippensoep gemaakt en alles, maar dat zou hij precies andersom ook voor mij doen, ik lees zo vaak emancipatie hier en emancipatie daar maar een man mag absoluut niet ziek zijn (wordt schijnbaar gezien als zwakte, aanstellerij) dus ja ondank dat het met een doos humor is geschreven, en ook ik er echt om heb moeten lachen, mag ik toch echt hopen dat het niet serieus een bron van irritatie is dat je man zich lamlendig voelt
Wel als hij zelf niet zijn best wil doen om iets beter te worden... Dan doe ik ook mijn best niet om kippensoep klaar te maken .
Ik zou ze allemaal doen...! Beterschap voor hem en sterkte voor jou! Ik vind niet dat je voor elk wissewasje thuis moet blijven van werk, maar als alles eronder lijd, dan moet je gewoon even naar je lichaam luisteren.
Ik vind dat dus persoonlijk knap stom, zou daar ook echt niet trots op zijn als hij ziek naar zijn werk gaat. Buiten het feit dat hij zelf niet echt beter wordt, steekt hij en passant ook nog anderen aan. En mijn man mag prima ziek zijn maar ik hoef niet IEDERE 5 minuten horen hoe vreselijk zielig hij wel niet is. Na 1 keer zeggen weet ik dat hij hoofdpijn heeft, ik hoe dat echt niet 100 keer te horen. DAT is de bron van irritatie, niet het feit dat hij ziek is. Dan heb je het verhaal niet begrepen.
Als je ziek bent hoor je gewoon in bed. Niet op het werk, niet beneden op de bank, maar in bed met pcm en wicky.
D! 😁😂 En ziek is ziek, ga naar bed en ziek het uit. Dat eindeloze geneuzel van wel lekker stoer werken, en vervolgens duurt het gemier weken lang in plaats van een paar dagen uitzieken.
En mijn man vreet een doosje ibrobrufen per 3 dagen ongeveer.. Hij wil niet inzien dat dat slecht is en dat hij met zijn schouder klacht eens naar de huisarts moet volgens hem zegt hij alleen maar "is gekneusd meneer " Dus ik zeg "neem dan rust" Maar dat wil ie niet. .. Grrr mannen
Nou mijn man meldt zich echt niet ziek voor een snotneus hoor! Maar daarentegen maakt hij ook echt geen kippensoep voor mij als ik ziek ben (hij moet immers werken). Het gaat niet om de irritatie dat hij ziek is maar aan het feit dat hij er niks aan doet om beter te worden..
O, zieke mannen, erg he? Ik zou ook denken: zolang je kunt werken, kun je thuis ook je ding doen. Kan dat niet -thuis je ding doen-, dan ga je maar even uitzieken, dan ben je er thuis tenminste ook zo snel mogelijk weer... Die van mij moet ik trouwens meestal overtuigen dat ie heus niet ziek is en gewoon kan werken als hij verkouden is. Echt waar.... 't is maar goed dat mannen niet hoeven zwangeren en bevallen. De mensheid zou snel uitgestorven zijn dan...
Ik zal proberen niet vervelend te reageren, maar jij bent natuurlijk nooit je man eens een keer zat en spuit dat dan natuurlijk nooit bij anderen, met een flinke portie overdrijving om gewoon even je gram kwijt te zijn? Of heb je echt totaal het humor-gen niet in huis, dat je alles zo ontzettend serieus opvat?
Eerlijk gezegd`Ik vind dat hij hierin wel gelijk heeft. Paracetamol is alleen een pijnbestrijder, verder niks. Je wordt er niet beter van. Je voelt je er beter door omdat je minder pijn hebt, maar dit is een tijdelijk effect, je wordt er niet beter van. Beste remedie is het gewoon uit te zieken. Laat hem maar slapen. Dan heeft zijn lichaam dit heel hard nodig.