Dames ik maak me een beetje zorgen, ben pril zwanger van de tweede (4 wkn 5 dgn) maar heb zo'n last van een trekkende baarmoeder (oh m'n andere kindje wordt volgende week pas 1 en ben niet echt goed terug in shape zeg maar) Heb dit alleen als ik zit... Herkennen jullie dit of is dit een aanstaande miskraam?
Ik ben geen enorme ervaringsdeskundige maar volgens mij zijn alleen erge krampen verontrustend. ( en dan is het soms ook nog goed) Toen ik rond de vier weken zwanger was heb ik drie keer ook enorme krampen gehad, zo erg, dat ik meteen naar de wc moest, er van overtuigd ongesteld te worden. Had de tampon al in mijn hand. Maar geen bloed en inmiddels paar weken verder en gisteren eerste echo gehad, hartje klopt!
Dan is het vast dat je baarmoeder een beetje aan het veranderen is door alles wat daar binnen gebeurt. Ik voelde in het begin ook constant wel wat.
Denk ook dat het je baarmoeder.. Gebeurd nu zoveel daarbinnen.. Als het niet heel veel pijn doet zou ik me niet teveel zorgen proberen te maken. Het het af en toe ook trouwens
Ik heb er de eerste weken ook veel last van gehad en kreeg toen van de VK te horen dat het erbij hoort.