Ik ben zooooo blij! Sinds gister is de koop van het huis officieel rond en kunnen we meubelen gaan bestellen en dergelijke. Ik heb dr zo'n zin in, wil jullie even de meubelen showen welke we nemen. Het is deze serie. Ik ben dr helemaal verliefd op. Bari eetkamer :: Lambrecht Meubelshopping :: En dit behang komt er aan 1 muur in de slaapkamer. Revival barok behang Jullie hebben er natuurlijk helemaal niets aan, maar kheb er zo'n zin in! Helaas nog 4 mnd wachten op de sleutel, maar dat moeten we er maar voor over hebben he.
Dankje! De maanden worden idd lang, maar de meubelen hebben een levertijd van 10 weken dus over 1 maand kunnen we ze al bestellen.
Ja he! T liefst doe ik het in de woonkamer maar daar maak ik vriendlief niet blij mee. Neem maar genoegen met de slaapkamer hihi.
Oooh, leuk behangetje hoor! En mooie meubels! Zoiets wil ik ook! Ons huisje gaat binnenkort de verkoop in en als het verkocht is gaan we kijken voor een nieuw huis, dan mag ik helemaal lossss! Jammer dat het naar alle waarschijnlijkheid nog wel ff gaat duren als je naar de huizenmarkt kijkt op het moment! Succes met wachten!
Ik hoop ook dat het allemaal heel mooi gaat worden, maar dat wordt het vast! Leuk Babyliciouss dat jij binnenkort ook los mag. Het huis dat wij gekocht hebben, stond nog maar 3 mnd te koop, dus het kan ook heel snel gaan.
Mooie meubels, en wat een ubergaaf behangetje! Ben er helemaal weg van Duurt helaas nog wel even, geniet van het inrichten, voor je 't weet is het alweer 'normaal' Succes d'r mee!
Wij gaan in Leesten wonen, de enk. Wonen nu op 't waterkwartier, bij de jumbooooo. Waar woon jij dan ergens in Zutphen?
Eeuh,, Zutphen zuid, juist. Ik weet hier nauwelijks de weg... Ik weet de weg naar mn schoonouders, mn werk en de stad. Verder is echt drama. Ik woon hier sinds augustus haha.
wow wat een GEWELDIG behang... wij krijgen op 1 april (wat een datum he haha) de sleutel van ons nieuwe huis... en dit behang ga ik ook zeker weten bestellen... misschien nog wel voor 1 grote muur in de woonkamer haha !