Ik ben er even helemaal vanaf uitslag bloedtest

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

is doodgewoon allergie hoor. je kan het laten testen met een provocatietest als je wil. ik heb niet zoveel met bloedtesten. ik heb vroeger 6 weken in een centrum gelegen waar ze dit soort dingen testen door middel van provocatietesten. ze kunnen dan ook meten in hoeverre je reageerd. de huidtesten laten ook niks aan de verbeelding over. je krijgt dan prikjes en dan komen er al dan niet bultjes opzetten. dit soort dingen lijken me duidelijker dan een vage bloedtest.

ik heb trouwens net als zo gelukkig veel meer exceem in de winter dan in de zomer.( maar ik heb kouallergie en dat klinkt grappiger dan het is)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    #22 bosi333, 19 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
    Ben zo blij te lezen dat er meer mensen zijn die ervaring hebben met die testen en het wel of niet werken daarvan.

Ik voelde me gister aan de telefoon net alsof ik gek was. De assistente was ook echt een boerentrien hoor.
    Vooral de woorden: ik weet het niet... ( vraag het dan....... ben ook allergisch,;), voor die woorden) gingen me al snel irriteren.

Trouwens vandaag heb ik weer last, Nu ook snotterig en niezen. Ik weet gewoon echt zeker dat ik allergisch ben. :(
    Nou zit ik er weer mee de hele dag. :x

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

gewoon een antihistamine gaan halen meid ( alleen een hooikoorts variant is niet sterk genoeg meestal). en ijsblokjes sabbelen dan wordt de jeuk in de keel minder.

Deel Deze Pagina