Hoi allemaal, Ik ben 29 weken zwanger.. Gisteren vierde het broertje van mijn vriend zijn verjaardag in een privé kroegje.. Ikzelf was er rond 20.00 en ben om 1.30 naar huis gegaan, vriendje bleef nog! Nu zit ik ergens mee, de muziek stond namelijk super hard!!! En er werd vrij veel gerookt! En de ruimte is niet zo groot.. Ook heb ik bijna de hele tijd achter de bar gestaan om te helpen! Kan dit alles kwaad voor mijn lieve meisje? Stom dat ik daar nu pas over nadenk en niet gisteravond toen ik daar was!!! Ik heb heel logisch ook, in heel mijn zwangerschap geen druppel aangeraakt, roken deed ik zoiezo al niet en ik probeer op tijd te rusten!
tja.. ik zou zelf niet graag zo in een rokerige ruimte staan, maar of het nu direct kwaad kan? ik zou het niet dagelijks gaan doen... maar voor één keer?.. de muziek kan zowiezo niet kwaad hoor! baby hoort het wel, maar vele malen minder dan jij! je zult nu vast wel moe zijn? wel knap dat je dat trekt zeg! ben om half 11 echt uitgeput...hahaha
Voor die ene keer kan het vast geen kwaad dat je in een rokerige kroeg hebt gestaan. De muziek is sowieso niet schadelijk voor je kindje. Zoals al gezegd werd, ze hoort de muziek wel, maar het geluid wordt gedempt door het vruchtwater.
Hoi dames, Bedankt voor jullie reacties! Stelt me weer wat gerust! Voelde me er zo vervelend bij! Inderdaad ben harstikke moe! Werd vanmorgen om 7.30 alweer wakker en kon daarna niet meer slapen! Vanaf nu ga ik ook echt niet meer naar dat soort feestjes! Nognaals bedankt!!
Voor een keertje niet zo erg hoor, ik kom zo af en toe ook nog weleens in de kroeg, waar ook wordt gerookt en de muziek hard staat. Maar ik zorg wel dat ik naar huis ga voor het écht druk wordt en doorgerookt is.
Het kan geen kwaad hoor. Ik ben tijdens mijn zwangerschappen regelmatig naar concerten gegaan. Daar wordt gerookt, en de muziek staat keihard Ik heb twee prachtkinderen, en ze zijn niet doof
Je kleintje zit best goed beschermd in je buik.. Al ging het kroegbezoek bij mijn niet zo goed. De kleine vond de muziek helemaal niks (of juist mooi), en begon veel te bewegen (of dansen). Echt tot op het beurse. Dus dat was voor mij een no-go daarna. Roken vermijd ik liever wel, maar dat is ook meer voor mijn eigen gezondheid. kan er toch niet zo goed tegen.
Ik zelf probeer in een zwangerschap zo veel mogelijk rokerige ruimtes te ontwijken. Maar voor een keertje kan het geen kwaad hoor.
Tja, goed is het natuurlijk niet die rook. Maar voor een avondje is het vast niet erg geweest. De muziek is vast niet dramatisch, maar misschien wat minder fijn voor je kleintje. Als je je kindje gewoon steeds voelt dan zal het vast goed gaan!
helemaal niet meer druk om maken hoor!! je bent al zo ver zwanger. dat kan nu echt geen kwaad meer. Zou er alleen in het begin van de zwangerschap een rotgevoel over hebben omdat dan alle organen enzo worden aangelegd. Maar nu een keertje in een kroegje staan....... moet kunnen. Buiten loop je ook in de uitlaatgassen En die muziek? kan echt geen kwaad. Ga zelfmaar eens in bad onder water liggen als je harde muziek aan hebt staan... dat hoor ja amper. in ieder geval heel erg gedempt. En als je straks je beeb hebt, loop je ook wel es over straat en dan raced er een vrachtwagen langs, of een brandweer of ambulance. denk dat dat meer herrie maakt als wat ze nu in de buik hoort!!! dát je er in ieder geval over na denkt zegt al heel wat toch... goed van je, maar niet meer druk over maken liefs Muis
Ik ging to voor kort nog gewoon naar metal concerten, waar ook gerookt wordt en de muziek echt hard staat. Ik maak me hier geen zorgen om hoor. Ben nu zo'n 3 a 4 keer naar een concert geweest tijdens de zwangerschap. Ik drink en rook zelf helemaal niet, dus als ik dan 3 x 3 uurtjes in harde muziek/rook sta lijkt me niet zo'n issue..
kan helemaal geen kwaad! ik heb tot 35 weken in de kroeg van manlief gewerkt.. zelfs het drukste weekend in het jaar (kermis) meegedraaid! het enige wat niet zo goed was volgens de VK en de dokter was intensief glazen spoelen, en dan was het niet goed voor mijn buikspieren, voor het kindje kon het allemaal geen kwaad!