Ik ben er klaar mee...

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem1987, 30 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb trouwens een week antidepressiva geslikt maar ben er mee gestopt want ik kreeg vreselijke bijwerkingen. ik slik nu alleen oxazepam. dat helpt wel wat.

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik heb mijn angsten etc. Naar een infarct gekregen.. Ik was toen 22z. Nu denk ik bij elk pijntje dat ik iets ergs heb en schiet in paniek. Ik heb een verwijzing voor de psycholoog liggen maar durf nog niet te bellen.. Erg he.?!!

3. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ik kan vooral mn hoofd niet omzetten als ik me heel rot voel!
    Kennen jullie dat?

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Bij mij is het na de geboorte van mijn zoontje gekomen, met medicijnen ging het gelukkig weer goed, na een jaar daarmee gestopt, en toen ging het ook goed.

Nu even wat minder weer achter de rug, kwam door het nieuws over mijn vader dat ie kanker heeft, ik moet in dat soort situaties echt op mezelf letten, goed slapen enzo.

Soms heb ik ook zo'n dag dat je nergens zin in heb, en idd dan kom je er moeilijk uit.

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    Trekken hebben ze niet verteld dat de eerste weken je veel bijwerkingen kan hebben maar dat je daar door heen moet en getrouwd daarna een stuk beter wordt??

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    Je kunt bij het starten ook
    oxezepam slikken om door de eerste weken te komen maar alle pammetjes zijn itt ad behoorlijk verslavend.

7. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Wat bij mij had geholpen;

- Schrijf elke dag de leuke dingen op uit je leven en plaats overal spullen wat jou opvrolijkt (kaarsen en bloemen ben ik werkelijk dol op, en krijg er een warm gevoel van binnen)
    - Maak jezelf lekker goed op en trek je mooiste kleding aan.. Heel gek maar soms helpt het mij wel..
    - Vermijd zoveel mogelijk negatieve energie (journaal, mensen die teveel zeuren, telefoon)
    - Pak je hobby's weer op en zoek na een nieuwe uitdaging.

Je wens je heel veel beterschap en sterkte :)

Deel Deze Pagina