Ik ben er te veel mee bezig denk ik!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babyke, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties :).

Net rond een uur of 20:00uur had ik roze bij het afvegen (sorry voor het onsmakelijke detail :)) heb dus ook maar een verbandje ingedaan.Waarschijnlijk zal het vanavond nog of morgenochtend wel doorzetten en kunnen we door naar ronde 2.

Eigenlijk ook wel fijn dat ik nu na 11 jaar de pil te hebben geslikt toch een redelijke 1e cyclus heb gehad.Hopelijk gaat het de volgende cyclus ook zo goed.

Nou met goede moed gaan we gewoon weer verder.Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Degene die nog op hun NOD wachten wens ik heeeel veeeel succes.

p.s. Nijntje ik duim voor je voor volgende week ;).

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dank je! :) Ik ga morgen even naar maastricht en ga misschien toch een test in huis halen. Je weet maar nooit! ;) Maar ik heb sowieso voorgenomen om niet voor m'n nod te gaan testen.

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ja altijd handig om een test in huis te hebben ;).

Maar de aankomende ronde ga ik toch echt (proberen:)) niet voor mijn NOD testen.Het kan toch behoorlijk wat stress veroorzaken dat voortijdig testen,en stress is natuurlijk ook weer niet goed.
    Zelfs vanmiddag toen ik in de drogist was werd ik weer als een magneet naar de testen getrokken,maar gelukkig ben ik ervan af gebleven.Kijken mag haha.

Neej ik moet toch echt mijn gedachten op wat anders gaan zetten want stel voor dat het een jaar of zo zal duren.Dan moet ik een bijbaan nemen om de testen te betalen :D.

Veel plezier morgen in Maastricht.

4. 4days

4days Niet meer actief

Heb snel even door het topic heen gelezen, maar het is erg herkenbaar hoor. Ik ben er ook veeeel te veel mee bezig, soms wordt het me echt even te veel. Dan voel ik me helemaal depri... Ik moet echt proberen om wat meer afleiding te zoeken.

En inderdaad, hoop toch dat dat geen jaar blijft aanhouden, hahaha!

5. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi Cossy,

Het is toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo mee bezig is.Zelf willen we het voorlopig nog geheim houden dat we voor een kleine gaan maar dat houd dan ook in dat ik er eigenlijk met niemand (behalve mijn man dan) over kan praten.En het is toch wel erg prettig om ook de meningen van andere vrouwen te horen/lezen.

Ik lees in je onderschrift dat je op je cyclus wacht,hoelang ben je al bezig?

6. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik heb dus 7 weken geleden een miskraam gehad, en eigenlijk wilden we er meteen weer voor gaan, maarja mn cyclus is nog steeds niet terug dus ben voor mn gevoel een beetje aan het wachten voor niets... :( Helaas kan ook niemand me vertellen hoe lang het nog gaat duren.

Maar ik denk trouwens wel dat het de eerste tijd ook het ergste is. De eerste paar maanden denk je constant van zou het al raak zijn, en daarna zal het wel wat minder worden. (hoop ik toch...)

7. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hey Cossy,

Ow wat verschrikkelijk voor je zeg dat je een miskraam hebt gehad.Ik hoop voor je dat alles weer snel op gang komt en je weer snel een posi test in handen mag hebben.

Ik zit vandaag op mijn NOD maar ben nog niet ongesteld geworden.
    Sinds eergister heb ik wel een klein beetje bruin verlies,maar mijn maandverbandjes blijven leeg.Het bruinverlies is er ook maar af en toe,ik denk zo de helft van de keren dat ik heb geplast en dan alleen bij afvegen.Ik heb ook geen ongi krampen of zo.
    Wat vervelend is dat zeg.Zoals ik hier en daar heb gelezen is dat bruiverlies altijd een voorbode op de menstuatie,dus ik hoop dat het opschiet.

8. 4days

4days Niet meer actief

Dankje, ik hoop t ook. ;) Irritant altijd he, dat afwachten... Meestal is oud bloed een teken dat je ongesteld wordt ofzo ja. Het zou natuurlijk eventueel ook een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest, maarja ik wil je niet blij maken met een dode vogel, dus ga er maar niet vanuit... Ik denk het beste gewoon nog een weekje afwachten wat er gebeurt.

9. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Haha jaa wat erg zijn we eigenlijk.. ik zit ook pas in ronde 1 .. en dan nu eigenlijk al ''klagen'' dat het te lang duurt haha ! ;)
    Mijn kan het ook niet snel genoeg ..!
    Ik schrik gewoon van mensen,als ik zie dat ze al bij ronde 14 zijn ..! Het is ook zo spannend allemaal ..!
    we willen het allemaal te graag!!
    Ik hoop voor je dat zwanger bent !!
    Voor iedereen trouwens !! ;)

liefs

10. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Nee ik denk ook niet dat het iets van een innesteling is,ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden.Daarom heb ik ook zoiets van ''kom op kom op''.Misschien blijft het ook wel weg omdat ik me zo druk maak.Mijn menstruaties voor dat ik aan de pil was waren echt heel erg pijnlijk en lang.Ben er een beetje ''bang'' voor dat het weer zo zal worden.

Rachell:
    Ik zie dat jij ook bijna mag testen!Spannend :).Ik hoop voor je dat het raak mag zijn.
    Ik ben zelf eigenlijk al een heel ongeduldig persoon met alles,dus hoop ook echt niet dat het al te lang gaat duren ;).

11. 4days

4days Niet meer actief

Babyke -> Ben je pas kort gestopt met de pil? Dan zou je cyclus daar natuurlijk ook nog een beetje door van slag kunnen zijn. Pfff, ik heb het inmiddeld ook wel een beetje gehad met die verwarde cyclussen. :(

Rachell -> Ja, of van die mensen die 3 jaar ofzo hebben nodig gehad, daar moet je toch niet aan denken zeg!! Drie jaar lang iedere maand weer hopen en dan toch telkens weer zo'n teleurstelling, pfff...

12. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Cossy:Ik ben eind Augustus 09 met de pil gestopt,en dit is dan mijn eerste natuurlijke menstruatie na de ontrekkingsbloeding die ik van 2 t/m 5 September heb gehad.
    Maaruh kben nu echt ongesteld geworden.Ik kreeg straks heftige krampen en toen kwam het snel op gang :).
    Nou vraag ik me af hoe ik moet tellen.Vandaag was mijn 32e dag van mijn cyclus,maar vandaag word dan toch dan 1 van de nieuwe ronde?Was mijn 1e ronde er dan 1 van 31 of 32 dagen?

13. 4days

4days Niet meer actief

Ga je niet pas vanaf nu rondes tellen? Want als je niet echt ongesteld was dan was er misschien nog niet eens een eisprong de vorige ronde? En de dag waarop je ongesteld wordt is inderdaad de 1e dan van de nieuwe cyclus, dus dan duurde je vorige 31 dagen. :) Maar wel fijn dat je nu een normale menstruatie hebt, dan kun je nu mooi bij het begin beginnen. :) Ook fijn dat je dus ook ongeveer weet wanneer je eisprong is, dan kun je rond die tijd extra klussen, hihi. :D

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej dames erg logisch hoor dat je er zo mee bezig bent,maar echt het went!altans bij ons.
    wij zitten nu in ronde 20 en gaan in dec waarschijnlijk beginnen met icsi!bijna het zelfde als ivf alleen dan een stapje verder!
    ik ben 24 en mijn man 28!ben in totaal al 5keer zwanger geweest.allemaal voor de 5weken mis gegaan.wss allemaal verkeerde bevruchting en mijn lichaam lost dat zelf gelukkig vroeg tijdig op!

maar meiden ik hoop echt van harte dat jullie dit allemaal niet hoeven mee te maken!!!
    en echt meiden zodra je begint is elke maand te lang!ik gun het echt iedereen!!

succes
    knuf

15. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Op 18 Sept. had ik een posi ovulatietest (zo'n digi van CB) en op 19 Sept. s'ochtends ook.Maar de 19e had ik zo'n steken links onder in mijn buik dat ik denk dat toen mijn eisprong is geweest.Die avond gaf de test ook geen smiley meer maar een leeg gezichtje.
    Maar ik ben idd wel blij dat ik nu een echte menstruatie heb.Was toch wel bang dat na zoveel jaren de pil te hebben geslikt het wat langer zou gaan duren.
    Ik zei ook al tegen mijn man,we zullen afgelopen ronde maar als oefenen beschouwen nu gaan we pas echt klussen :D.

16. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Snippie23:
    :( ow wat erg zeg,en dan zit ik te klagen in ronde 1!!!Schaam schaam.
    Het zal voor jou dan toch ook wel moeilijk zijn als je weer een posi test in handen hebt.Aan de ene kant kei blij maar ook meteen weer die angst?Ik kan er natuurlijk niet veel over mee praten,maar dat stel ik me dan zo voor.
    Ik vind het echt heel erg voor je meid.Ik hoop voor je dat je snel een goede en gezonde zwangerschap mee mag maken.

17. 4days

4days Niet meer actief

Snippie -> Ronde 20... Jeetje! :$ Nou dat is toch ook echt niet wat je verwacht als je eraan begint he... :( En zeker niet als je nog zo jong bent. Ik heb zelf de denkfout gemaakt om miskramen en niet zwanger worden vooral te associeren met oudere vrouwen, maar niets is minder waar. Het kan echt iedereen treffen. :( Wel fijn op zich dat jullie nu snel kunnen beginnen met ISCI... En ik hoop echt ontzettend dat jullie in ieder geval dan snel een kindje krijgen, na al die ellende.

Babyke -> Haha ja precies, zo zou ik er ook tegenaan kijken. Nu is je lichaam 'schoon', en kun je er echt voor beginnen. :) Nu maar hopen dat het snel raak is! :D

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat wij nu hebben met positieve test we durven niet meer blij te zijn!we dneken nu eerst maar voorbij de 5weken komen dan zien we wel weer.Maar met die behandeling hebben we dus veel meer kans op een gezonde zwangerschap!omdat ze dan alleen de goede zaadjes gebruiken.Mijn mans zaad is op onverklaarbare reden slechter aan het worden.en zo oud is hij nou ook weer niet dus we snappen het niet.leven gezond en zo!
    Maar meidne voel je niet schuldig!ik ze altijd het is maar een getal!zodra je begint duurt alles te lang! en het maakt me niet uit of je nou in ronde 1 of 3 zit bewijzen van ik gun het iedereen!!! want het is zo'n groot wonder zwnager zijn en een kindje op de wereld zetten.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    cossy hoelang was je zwanger meid.want dat si ook niet niet meissie

20. 4days

4days Niet meer actief

Ik was 16 weken zwanger :( en toen ging het gewoon ineens mis, zonder duidelijk oorzaak. Er was verder ook helemaal niks raars te zien ofzo.

Maar ik kan me echt goed voorstellen dat je in het begin bang bent hoor. Ik zal bij de volgende zwangerschap ook een heeeel stuk banger zijn... Wel fijn dat de kans dat het mis gaat bij ICSI een stuk kleiner is. :) En natuurlijk goed dat het niet al te lang meer duurt, want ik kan me voorstellen dat de tijd wel dringt als het zaad steeds slechter wordt... Dan ge je je vast afvragen hoe lang je nog hebt...

Deel Deze Pagina