Ik ben er teveel mee bezig... zucht..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel80, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel80

    Angel80 Lid

    21 mrt 2006
    44
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo,
    Mijn partner en ik hebben begin februari beloten dat we graag papa en mama willen worden... Ik ben er voor mijn gevoel echt te veel mee bezig...
    Ik ben afgelopen weekend naar de 9 mnd beurs geweest.. WAUW dat was erg leuk!
    Elke keer als ik ook maar iets voel in mijn buik dan denk ik spannend, wat voelt het raar etc etc ... Klinkt dat een beetje bekend??
    Ze zeggen als je er continu mee bezig bent dan lukt het niet... maar het is zo verdomd moeilijk om er niet mee bezig te zijn... ik ben ook echt verslaafd aan deze site... elke dag even de verhalen van iedereen lezen..
    Ach dat wou ik alleen even kwijt (daar is deze site toch ook voorbedoeld?)....
    ;)

    Groetjes!
     
  2. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou meid ik ken dat helemaal.
    ook ik ben gestopt in februari en ook ik ben er heel erg veel mee bezig.
    en verslaafd aan dezesite volgens mij heeft iedereen dat.
    inderdaad leuk om al die verhalen te lezen.
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Toen ik in de spannende tijd zat of ik zwanger was ja of nee toen zat iker ook de hele dag mee in mn hoofd.
    het leek wel of alles om kindjes ging,zag ze overal,en overal waren zelfs luiers inde aanbieding haha,das pas eng ;)
    ik weet niet of het invloed kan hebben.
    ik bleek gewoon kei zwanger te zijn hehe...en was er veel mee bezig....
     
  4. Cinderella

    Cinderella Bekend lid

    20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik ken het helemaal!
    Ik ben in januari gestopt, en elke keer als ik iets 'geks' voel dan denk ik, zou het zover zijn??
    Misschien heb ik dat wel vaker gehad, maar nu je gestopt bent denk je er van alles bij.
     
  5. Mispoes

    Mispoes Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ja, dat ken ik idd ook. Je voelt opeens vanalles omdat je er veel meer op let. Wij zijn nu vanaf december bezig, en ik moet je zeggen dat ik er nu minder mee bezig ben. Vooral de eerste maand lette ik echt op alles wat ik voelde. Nu heb ik dat dus niet zo erg meer. Misschien ook omdat wij over 2 weken op vakantie gaan naar Zuid-Afrika, en daar ben ik nu dus vooral mee bezig. Wie weet is het dan ineens wel raak! We zullen wel zien!

    Groetjes Mispoes


    [​IMG]
     
  6. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Ik sluit me graag bij jullie aan. Allemaal heel herkenbaar, kennelijk normaal. Enne... idd zeggen ze dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar hoe stop je je gedachten...
    Laten wij er gewoon lekker mee bezig zijn, alle info opslurpen. Als wij ons hier nou prettig bij voelen!
     
  7. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Ik was niet bewust bezig om zwanger te worden maar had ineens allemaal symptomen, ben nu nog steeds overtijd! Heb net de uitslag van de bloedtest binnen en ben dus niet zwanger.

    Nu zou je denken omdat ik er niet bewust mee bezig was zwanger te worden dat het me niks doet. Nou heb een flink potje zitten janken daarnet..... :cry: :cry:

    Dat komt mede doordat ik veel tijd heb doorgebracht op deze site en er steeds meer zin in begon te krijgen. Dus ondertussen vind ik ook dat ik er teveel mee bezig ben geweest. Ik laat het hier dus nu ook even rusten (hoe leuk ik het ook vindt)

    De een vindt het heerlijk om hier te zijn en de ander wil het beperken tot het noodzakelijke.

    Maar doe vooral waar jij je prettig bij voelt
    succes ermee!\

    Liefs
    Ang
     
  8. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Ach :(
    Jij ook heel veel sterkte!
     
  9. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    bij mij was het na 4 maanden nog niet raak en ook ik was er teveel mee bezig.
    toen heb ik besloten om maar even niet meer op deze site of op andere zwangerschapssites te kijken en wat denk je 2 maanden daarna was het raak.
    ik heb mijn zinnen even op iets amders gezet en niet meer steeds achter de pc gaan zitten.

    groetjes cindy
     
  10. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Ik had dat ook in het begin dat ik er soms mee bezig was.Ik ben in juli gestopt met de pil en nog steeds niets maar ik moet wel zeggen dat ik er nu ook helemaal niet mee bezig ben omdat ik andere dingen heb die mij bezig houden.Ook probeer ik niet meer zoveel om het forum te komen maar soms ben ik toch benieuwd wie er zwanger is en eens te kijken wat er verteld is.Nu gaan wij verhuizen naar een groter huis want wij wonen op een appartement en nu zit ik vaak binnen bij ons nieuwe huisje hebben we een grote tuin en dan zal ik mij zeer zeker wel kunnen ontspanen en hopelijk zal het dan toch wel eens gebeuren.
    Veel succes iedereen.
    Groetjes Heidi
     
  11. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Heel herkenbaar,
    Ik had zelfs al namen voor het kindje...
    Maar gewoon blijven doen. Kan echt geen kwaad. Als je het maar lekker ontspannen blijft doen en niet ervan in de stress schiet

    Geniet ervan..
    Mieltje
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Is idd heel erg herkenbaar. maar ja je kiest ervoor om kinderen te krijgen en dat is toch een grote beslissing. Niet gek dat je er dan veel mee bezig bent. Zo lang het niet 'te' is is het goed.Ik zat ook elke dag op de site en las alle pagina's die over zwangerschap gingen. Ik zou zeggen doe wat je gevoel je ingeeft. Liefs Jenny
     
  13. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    IEDEREEN zei dat ik er teveel mee bezig was maar ik was toch na 5 maanden al terug zwnager na mijn miskraam .Dus laat ze maar zeggen dat het dan extra lang duurt. Wees gerust je lichaam vertelt je wel wanneer het zover is !!

    En weet je wat leuk was: ik kon hen erna met hun neus inwrijven dat het ook lukt wanneer het bijna een obsessie is :p

    Liefs en heeeeel veeeel succes
    Kitty
     
  14. Loes

    Loes Actief lid

    1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Allemaal heel erg herkenbaar! Ik zelf vindt het erg prettig om de verhalen van andere te lezen....Maar doordat ik er veel mee bezig bent, is de teleurstelling wel groter als blijkt dat je onig wordt. Maar ja, dat zal ook iedereen wel hebben, zelfs als je er niet mee bezig bent.

    Succes allemaal!

    Liefs Loes
     
  15. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

    Ik ben in december gestopt met de pil en was er toen meer mee bezig dan nu. Het is bij mij wel iets minder geworden, misschien komt het ook wel omdat ik onregematig ongesteld ben.... Er valt niets berekenen of zo..
    Wat betreft deze site, ik ben er een weekje van wegggeweest. Dat was geen succes, ik miste het gewoon!

    Liefs An ;)
     
  16. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    ik was er echt ontzettend veel mee bezig!!! werd er zelf helemaal gek van dus moet je nagaan de mensen die dicht bij me leven...
    twee weken geleden ging er bij mij een knop om, heel vreemd.
    ik dacht: wat bereik ik ermee als ik me elke keer aan het stressen/nadenken ben met de vraag zal ik nu zwanger zijn?? of nu of nu?
    en al die andere dingen die bij mijn obsessie (hahaha) kwamen kijken.
    toen dacht ik komt de zwangerschap dan komt het en vind ik het helemaal fantastisch... maar duurt het nog een maandje (of maanden) langer dan geniet ik nog van het feit dat ik nog even met mijn mannetje alleen ben en van alle mooie dingen daaromheen.
    het gaat heus niet sneller als ik er superveel mee bezig ben alleen maar (dat hoorje wel eens) langzamer....
    maar dat is wat ik nu denk, hoor! voel me de afgelopen twee weken ook een stuk lekkerder in mijn velletje :)
    maar voor de meiden die er wel erg veel mee bezig zijn:
    WEET PRECIES WAT JULLIE BEDOELEN!!! ;) :oops: :)

    groetjes babs
     
  17. Belle24

    Belle24 Lid

    10 apr 2006
    6
    0
    0
    Ik begrijp het gevoel helemaal. Ik ben vanaf september 2005 gestopt met de pil en ik was er in het begin ook ontzettend veel mee bezig!! Maar ik besef dat ik nog veel meer om me heen heb om van te genieten........................doe ik ook zeker, maar stiekem hoop je toch...............
     
  18. Angel80

    Angel80 Lid

    21 mrt 2006
    44
    0
    0
    Rotterdam
    okee.... nu begint het spannende moment er voor mij weer aan te komen!!! Mijn klachten zijn echt erg!!:confused:
    - Gevoelige borsten
    - droge plekken op mijn gezicht
    - al een paar dagen voel ik warm aan
    - maagzuur
    - best veel witte afscheiding
    - krampen in onderbuik ( al sinds mijn ei sprong)
    - erg moe
    - moe in de benen

    :(: :(: Dit zijn toch bekende symptomen?? Laten we nu maar hopen dat het zo ver is... pff... ik trek het echt niet joh dat wachten! zucht...
     
  19. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Mijn ervaring de afgelopen maanden is dat ik afgaande op de symptomen elke maand wel zwanger was. Branderige tepels, pijnlijke borsten, misselijk noem maar op. Elke keer werd ik toch ongesteld. Ik wil je hoop niet inboren, het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent. Maar je symptomen zijn een beetje vroeg, lijkt mij.

    Ik wens je veel succes
     
  20. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    helemaal mee eens...
    dat is dus ook het nadeel!!!
    die stomme symptomen kunnen bij allebei passen.
    zowel de menstruatie die eraan komt of... zwanger!!!

    groetjes babs
     

Deel Deze Pagina