mijn meisje gaat heten Alicia, lincey,ilana, caitlyn, ivanna, ashley lang ik weet het maar dat is traditie
Jeetje wat goed dat je het zo bedacht krijgt! Valt me trouwens op dat alle 1e letters van de namen samen haar 1e naam Alicia vormen
wow mooie namen hoor en dan te bedenken dat wij al moeite hebben met 1 naam te verzinnen en idd leuk dat alle namen beginletters de naam alicia vormen
Persoonlijk vind ik het vreselijk, een kind zoveel namen geven... en ook de namen zijn niet mijn smaak... maar ik vind het heel erg leuk dat alle eerste letters samen de roepnaam vormen, dat is echt super!
Alicia was de 2e naam geweest voor me kindje als het een meisje zou zijn.. Tis een jongen Maar wel leuk inderdaad dat je die naam nog een x extra hebt terug laten komen door dezelfde letters te gebruiken! Liefs kiss
het is inderdaad de bedoeling dat de eerste letters van haar namen samen weer de roepnaam vormen. dit heeft mijn opa ooit bedacht en is zeldzaam en komt haast nooit voor. ik en mijn zusjes hebben dus het zelfde en de kleine van me zus dus ook. het is wel lastig als ze vragen om je voorletters hoor, ze verklaren je altijd voor gek en zeggen "nee niet je naam maar je voorletters", grrrr. nou ja hier valt mee te leven haha. ik zelf heb de namen sandra, antonie, nicolet, diana, rose, adriana en vind het geweldig.
A.L.I.C.I.A. 'achternaam' Lijkt me inderdaad lastig, maar als het traditie is leer je er wel mee te leven.