Zwanger of niet......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ivonne, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Heb vandaag maar weer eens een test gedaan.
    Hij sloeg niet negatief uit maar het streepje was licht van kleur.

    Heeft er hier iemand ervaring met de kruidvattesten?
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik weet niet beter dan als er een streepje is, dat je dan zwanger bent.....misschien morgen nog eens testen...
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Toen ik een keer overtijd was ook een test van de kruidvat gedaan en die was negatief (totaal gee streepje te bekennen).
    Ik bleek dus ook niet zwanger te zijn.
    Dus als je een heel licht streepje hebt gewoon over een paar dagen weer testen en dan een ander merk gebruiken bijv. cb; die heb ik de laatste keer ook gebruikt.

    Duim voor je.

    Silly
     
  4. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ja dat hebben ze mij ook verteld hoe licht het streepje ook is.
    Ik twijfel omdat ik bij mijn eerste zwangerschap het streepje donkerder was dan het test streepje. :rolleyes: Maar toen was ik wel 2 weken overtijd en nu pas 3 dagen.
     
  5. Niet meer actief

    Hoi Ivonne,

    Hm, zit je nog in de onzekerheid.
    Waarom probeer je geen test van een ander merk?
    Ik weet niet of er een Schlecker bij je in de buurt zit, zij hebben een eigen merk test en die zijn ook goed.
    Kosten 6,99.

    Liefs Nies
     
  6. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Nee geen schlecker in de buurt hier.
    Tis een lichtblauw streepje dus zal wel raak zijn, al doe ik eind deze week nog maar een test voor de zekerheid.
     
  7. trutje

    trutje Fanatiek lid

    12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik heb zelf ook die test gebruikt en er kwam gelijk een dikke streep... Helaas was ik te blond om de gebruiksaanwijzing fatsoenlijk te lezen en ik meende dus dat er 2 streepjes in het grotere vakje zouden moeten komne. Ik had de test dus weggegooid terwijl ik toen al had kunnen weten dat ik zwanger was :confused: 3 wk later nogmaals de test gedaan. Zelfde resultaat, staafje weer weggegooid maar ik begon te twijfelen en las dus nu de gebruiksaanwijzing toch maar even door.... :rolleyes:


    zo werkt dat dus :D
     
  8. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Aha........... jammer zeg had je al eerder kunnen genieten van het feit dat je zwanger was ;)

    Nou ik denk wel dat ik zwanger ben hoor, nog een test gedaan, tis echt een lichtblauwe streep te zien.

    Vind het wel niet eerlijk voor de andere meiden, ik doe aan ronde 1 en dan meteen zwanger........sorry meiden.
     
  9. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Super voor je dat het meteen raak is! Geniet er lekker van!

    Liefs
     
  10. Melanie

    Melanie Lid

    9 feb 2006
    45
    0
    0
    Volgens mij ben je dan echt zwanger.

    GEFELICITEERD!!!
     
  11. Niet meer actief

    Nou wees blij Ivonne, niks schuldig voelen, ben je gek!!
    Geniet er lekker van!

    Liefs Nies
     
  12. sim

    sim Niet meer actief

    gefeliciteerd! helemaal super toch! en als we ons daar schuldig over moesten voelen en anderen zouden je dit niet gunnen zou dit forum al gauw erg leeg worden! elke maand worden hier meiden zwanger en ik denk dat we het iedereen hier evenveel gunnen! geniet ervan! ;)
     
  13. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    he meid, super zeg, eerste ronde!!
    Geniet ervan! Ik was ook eerste ronde gelijk zwanger, maar jammer genoeg een mk gehad. Ik zit nu weer in de eerste ronde en hoop dat het gelijk weer raak is!!
    Hoef je je echt niet schuldig over te voelen!
     
  14. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Idd niet schuldig voelen hoor!! Jaloers ben ik er uiteraard wel op ;) Maar ik gun het iedereen van harte! Geniet ervan!!
     
  15. sim

    sim Niet meer actief

    precies! maar dan jaloers zonder afgunst! ;) als je eens kijkt hoeveel factoren meespelen, wij zijn in oktober serieus ''begonnen", eind november hadden we een positieve test in handen, heel jammer genoeg liep dit uit op een miskraam, ben na die tijd bij de gyn geweest en die zei dat alles er verder goed uit zag (echo) en dat dit heel vlot was en dat we dus beide vruchtbaar waren, dachten allebei dat het dan wel weer snel daarna zou lukken, maar helaas... en wachten duurt nou een keer lang, maar goed, als je uit gaat van een jaartje of anderhalf, wat is dat nou op een mensen leven... wens je heel veel geluk, en voor de meiden die nog geen positieve test hebben heel veel succes!!
     
  16. sim

    sim Niet meer actief

    trouwens, elvira..jij ook ronde 8 zie ik, ik ook! hoop dat we elkaar ook gauw kunnen feliciteren, heel veel succes!!
     
  17. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoop het ook meid ;)
     
  18. LinCtje

    LinCtje Actief lid

    27 okt 2005
    143
    0
    0
    Sales-Assistant
    Ninove (Belgiƫ)
    Ik heb ook getest met de Kruidvattest & die streep was ook niet super donker & bij mij was het ook raak...dus...
    Van harte gefelicteerd...
    & nog veel succes gewenst aan alle andere meiden...

    -xxx-
     
  19. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ja ik was zelf ook altijd jaloers vroeger.
    Probeerde al vanaf mijn 20e zwanger te worden alleen lukte dat nooit.
    Opeens werd ik onverwacht zwanger is 2003 net nadat er bij mij suikerziekte was geconstateerd.
    Toen hals overkop naar het ziekenhuis toe omdat ik moest worden overgezet naar insuline, had toen een nuchtere waarde van 17.5.
    En een maand geleden besluiten we voor een 2e te gaan en huppa raak.
    Gelukkig is mijn suiker nu een stuk lager dan toen namelijk vanmorgen 4.3 das beter voor de vrucht.
    Maar zal morgen toch de huisarts moeten inlichten omdat ik nu de pillen voor de suiker niet mag hebben dus moet weer over op insuline.

    Snap het soms niet, probeer je al 15 jaar lukt het niet en nu.......... lijk wel vruchtbaarder te worden met de leeftijd, dacht dat het afnam.
     
  20. Niet meer actief

    Hahaha, ja dat dacht ik ook ;)Ben ook "al" 34 !
    Wie weet!

    Maar over dat jaloers zijn, ik snap wel wat je bedoeld hoor.
    Ik kan mij nog herinneren dat ik ongeveer samen met mijn zus gestopt was met de pil.
    M'n zusje was na 3 maanden zwanger en ik na anderhalf jaar nog niet.
    Ben dat ook pas na het innemen van clomid geworden.
    Tuurlijk was ik blij voor haar maar ik was stiekum toch ook wel een beetje jaloers.
    Mijn zus heeft dat wel begrepen en vroeg me of ik bij de bevalling wilde zijn, natuurlijk wilde ik dat !!
    Het werd uiteindelijk een keizersnee maar ik mocht er achter glas dicht met m'n neus boven op staan.
    Wat een ervaring was dat, en geen jaloezie meer te bekennen hoor, was op slag verliefd op m'n neefje ;)

    Vervelend dat je suiker hebt, dan moet je toch met een aantal dingen rekening houden neem ik aan.
    Maar goed, dat heb je er dan ook wel voor over denk ik! ;)

    Liefs Nies
     

Deel Deze Pagina