Hey ninetje: helderziende.... dit had je voorspeld hé!!! Ha mussie... mmmh lekker hé die rooie bieten!!
Hahaha grapjas Je krijgt zelfs mij aan't lachen...is me vandaag nog niet gelukt Ik duim voor je wijffie!
Euhm.... Ff serieus nu he...ik heb gister voor t eerst ooit manlief moeten stoppen met pompen Dat deed dus echt zeer zeg! IK voelde t tot in me baarmoeder... Das heus geen zwangerschaps kwaal...vriendlief is gewoon vanaf zondag 5 cm langer geworden!
Tuurlijk meid, lekker ergens deze namiddag. Goeie tip: kijk maar goed in fel licht voor je de test controleert, enne wat je ook ziet of denkt te zien, het is een streep zeg ik je
hahahaha, ik zit hier echt te lachen achter mijn pc, leuk hoor!! ff tranen wegvegen van het lachen! wat een humor meid! doorgaan!!!
welkom terug ninetje en jammer dat je niet meer pendeld ik moet nog 6 dg wachten en dan kan ik ook gaan testen hopelijk hoop dat het deze ronde raak zal zijn al heb ik alleen pijnelijk borsten en honger en vanmorgen witte vlokjes in mn urine wat dat nu weer is hahahahah ik zit raar in elkaar deze x wel goed geklust alleen heb toch maar briefje eraan gedaan zodat de zaadcellen van man lief weten welke eileider ze moeten hebben hahahaha liefs kaley
Ninetje welkom back. Geweldig wat kan ik hier lachen zeg. Lekker de draak overal mee steken (hoewel sommige het volgens mij niet in de gaten hebben ) Bedankt meis. Groetjes Monique ps: mijn temp is trouwens al 2 dagen heel laag, 36.3 komt mijn ei er nou aan???
zie ik net zo monique........ lekker draak steken... als je nu al eitje gaat krijgen, is dat dan niet wat vroeg????? zou ie er over 3 dagen al aan moeten komen?