zit er hier nog een die haar buik moet vasthouden van het lachen.... Smoekie hoe verzin je het!!! haaahaahahahahahahaha
Ow sorrie hoor smoekie. Natuurlijk denk ik niet dat je zit te liegen. ff serieus...ik zou als ik jouw was dan toch maar even een afspraakje maken bij de psychiater.....eh ik bedoel huisarts voor een bloedtestje
tuurlijk smoekie.... sorry ik zal niet meer zeggen. maaruh... nou je het erover hebt. Ik moet ook boertjes vanonderen, en hier vallen de steekmuggen bij bosjes neer. Is dat ook een goed teken. In ieder geval wel voor mij, want ze steken mij altijd lek (en nu liggen ze voor pampus op de grond) na nnaanana na na \/
Gerrina, heb ik al gedaan maar daar ik de laatste keer onderuit ging toen ie 20 buisjes afnam om allerlei onderzoeken te doen heeft ie besloten om het nog maar even aan te kijken.. pas als ik onderuit ga van de misselijkheid, het maandelijkse alarm plots afgaat als ik een onderboer laat tja dan mag ik nog eens een keer terug bellen om een afspraak te maken, en de psych die had me al doorverwzen naar de ha want die zei weer dat ie aan mijn duim niets kon doen dat de ha dat moest doen, wat ie daarmee bedoelde weet ik niet want door die misselijkheid en die boertjes ben ik daar nog niet aan toe gekomen om te vragen...
nou dat de muggen vallen dat klinkt wel goed hoor....moet haast wel ik zou zeggen gooi er een test tegenaan he..
Stond net in de winkel voor een test maar d'r zijn er zoveel dak maar weer met lege handen weg ben gegaan. Welke kan ik nu het beste nemen? clearbleu, miraTes, predictor, kruitvat test, healthypharm, prelude :scratch: Kweet ut nie meer hoor. Welke test het beste ook al ben je nog niet zwanger???? HELP!
Romed...romed....romed :-k Die hek nie gezien. Waar kan je die halen? Vertel snel want ik hou het bijna niet meer. Ik zit mijn plas al 2 dagen op te houden....denk je dat ie nu nog wel goed is trouwens?? Of moet ik weer wachten tot de volgende ronde???
waar je ze zo ff 1-2-3 kunt halen weet ik niet, maar weet wel dat je ze online kunt bestellen kosten geen drol joh, 3 stuks voor 1,75 van die dipsticks, 2e streepje gegarandeerd....maar er zullen ongetwijfeld dames zijn die ze nog in de aanbieding hebben joh... en dat dat plas ophouden betreft dat is perfect man, dan moet je wel een positieve test krijgen dat kan niet anders, dat is dan zo geconcentreerd....
Bestellen? Hoeveel dagen duurt dat dan voor ik ze binnen krijg?? Of zouden ze ze ook met de postduif kunnen sturen? Want ik hou het echt niet lang meer hoor..... .......ow fuck...... Te laat. Moet ik nu weer een week wachten zeker
dag doe je ze idd per postduif die heb je wel goed getraind denk ik???? moet goedkomen hoor, brief je erbij en 1,75 en dan erop zetten 3x romed moet goedkomen meid...
testen?? Huh hoezo... Gewoon een snicker in je doos...als er aan geknabbeld is weet je dat je zwanger bent! ( quote van manlief )
heb geprobeerd 1,75 aan de postduif te binden. Het beest donderde bij de eerste slag alweer uit de lucht. Zouden ze een cheque aannemen?? Of zal ik gewoon een grotere vogel pakken..... Pffffffff.....d'r komt nix zinnig meer uit mij hoor. Mijn materiaal is ff op hahahahaha ik ga maar es koken. Laters.....
hahaha, ik ga zo lekker shoppen, dat is toch meestal ook een teken aan de wand he, volgens mij krijgen zwangere vrouwen altijd shopdrang.. kzag hier net een grote reiger op het dak zitten gerin die moet het ongetwijfeld kunnen dragen, die cheque zou ik niet doen, zie je die vogel niet meer terug, schieten ze zo uit de lucht en dan heb je nog niks... en een snicker waar aan geknabbeld is, houd in dat je zwanger bent?? wat nou als je niks meer terug vindt dan?>
Wow dames, jullie gaan lekker wat een humor zeg!!!!!!!!!! De tranen rollen hier over mijn wangen. Geweldig. Oh jee, ik ben emotioneel. Zie je wel mijn ei komt er aan hoor! Groetjes Monique ps: als de snicker al helemaal op is ,dan ben je al een maand of 8, dan eet hij hem al wel helemaal op he!
euhm....jah elsje heeft dan gelijk...das dan een drieling! Of je bent zo heet...dat de snicker smelt...of of...er komen donkere kindjes uit....of of....euhm...