jah!! dat kan ook nog mo... En dat ei van jou met die rode stolsels...das gewoon doordat je man em geklutst heeft! Geeft niks!
Fuck!!! is die reiger z'n tom tom vergeten Zeg....is het trouwens waar dat wanneer je op je kop gaat staan de zaadjes dan sneller bij je ei zijn?
Echt wel, heb ik ergens gelezen. Anders zwemmen ze toch allemaal terug! muts, dat snap je toch ook wel. En is echt zo, want als je het niet doet dan komt die klodder toch altijd weer naar beneden, dus............... En zal ik eens een geheimpje vertellen. Leg eens kussen onder je gat. Met voorkeur die van je hubbie, anders moet jij er daarna nog op slapen. Groetjes Monique
Tjonge wat een flut reiger!! Wie vergeet er nu zijn tomtom!?? dan komt t geld vast verkeerd aan!! Krijg je straks een blik soep thuisgestuurd! zucht...niet te vertrouwen die beesten! Tuuk als je op je kop gaat staan komen ze er sneller...alleen wel in acht nemen dat je niet te lang op de kop blijft staan....anders beval je strakkies uit je mond...en daar inscheuren...oef...! Wat je wel kunt doen is alvast gaan oprekken die mond dan he....begin je met de achterkant van ee flesje bier....en dan tot de achterkant van een colafles....Tegen de tijd dat die past zonder pijn...dan is je mond volledig voorbereid!
ik lees hier weer van alles heb net gelezen dat de zaadcellen met 50 km per uur erin worden geschoten en ik wilde informatie wat de km grens daar binnen is wil geen bekeuring aan mn reet namelijk want dat vind hubbie weer niet zo hahahahaah liefsss kaley
hahahahahaha.....dat deed ik al Monique Eh Nien.....Flesje bier past er al niet in. Man! heb al moeite met de pik van me mannetje. 'En ik noem hem dikkie dik!' Hoelang raad je aan om dan op me kop te blijven staan zonder het gevaar straks uit me mond te moeten bevallen?
Binnen de bebouwde kom is 50 km per uur toegestaan hoor. Dus geen probleem _________________ hahahah wat als ze erbuiten peddelen liefs
eerst goed kijken of er geen pliesie op de loer ligt. Mocht het nou wel zo zijn dan zou ik me gewoon een tijdje voor de daad niet scheren zodat je je achter de bosjes kan verstoppen
en mochten ze je daar vinden dan zo hard als je kunt naar het ei kneuren want als je er eenmaal inzit dan komt ie toch niet meer binnen!haha daagggggggg pliesie!!!
Hey Meiden Tis hier heel gezellig, maar dit is niet helemaal de bedoeling kwa topic. Ik heb met Ninetje overlegd en ik kan hem sluiten. Groetjes Natasja