Help! realitycheck

Discussion in 'Zwanger worden' started by Amle, Sep 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Hey meiden,

Help, ik heb een realitycheck nodig.
    Ik zit momenteel in mijn 2e cyclus en in de vruchtbare periode.
    We zijn de hele maand al flink aan het klussen :oops: en ook vorige maand hebben we rustig geoefend. Nu test ik op mijn ovulatietesten steeds negatief... misschien heeft mijn cyclus besloten zich te veranderen. Maar ik meen allemaal symptomen te herkennen (lichte hoofdpijn, last van onderrug, misselijkheidsvlagen en krampjes in mijn onderbuik). Ik kan nu toch nog niet zwanger zijn, als mijn vruchtbare dagen nog moeten komen (rekening houdend met een cyclus van 28 dagen)? Ik denk dat ik mezelf, onbedoelt, voor de gek hou omdat ik zo graag zwanger wil zijn. Ik zie ineens veel zwangere meiden om me heen, bij 1 van de 'pendelingen' kwam oktober uit de bus en ook mijn horoscoop sluit precies op mijn wens aan...

Help; realitycheck, hou ik mezelf inderdaad voor de gek!!! :(
    Bedankt dat ik mijn verhaal ff kwijt kon en evt bedankt voor de reacties!

Elma (miss ongeduld ;) )

2. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

Sep 5, 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Hoi Elma

Mijn NOD is 7 okt. en uit mijn pendel kwam ook oktober uit!! Dus ben net zo ongeduldig! Zou het liefst gaan testen, maar is te vroeg :confused:

De kans dat je zwanger bent bestaat natuurlijk omdat jullie zo fanatiek aan het klussen waren :D Ik was met mijn 2de zoontje gelijk na ronde 1 zwanger!!!!

Er zit niks anders op dan nog ff te wachten, ik duim voor je! ( en ook voor mezelf ;) )

3. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    De symptomen die je hebt kunnen ook van het ontpillen zijn. Ben je aan de pil geweest?

4. Amle

Amle Niet meer actief

Ik ben inderdaad aan de pil geweest.
    Dan zal dat het inderdaad wel zijn....

Thanx!

Share This Page