Ik zal me aanmelden bij de groep nies Gezellie! Enne janne het gaat prima hoor Helaas alweer ronde 18, maar we gaan nog steeds door! Ik geef niet op!
Ik zie dat je ook echt helemaal weer terug bent! Ben je al offline geweest vandaag? Lieve lieve Ooievaar, ik ben ontzettend blij dat je er weer bent! Ik denk namelijk dat ik jou (als vogel zijne) heel hard nodig heb in 2007! Ik hoop echt dat je hier weer vele uurtjes lol zult beleven en gauw een brusje voor je mooie dochtertje mag verwachten. We zijn er weer voor je hoor! Liefs Elmo
Hoi Ooievaar, ik ken je nog niet maar ik hoop voor je dat je snel in 2007 zwanger ben, want zo te lezen is het voor jou ook weer tijd. Succes
Hey Ooievaar Weet je wat mij ineens opvalt ? Dat iedereen waar we toen mee aan het kletsen waren , hier nog steeds rondhangt Wel ontzettend leuk natuurlijk ! Leuk om te zien ook dat er zoveel toch nog zwanger zijn geworden . En minder om te lezen dat er ook nog enkelen zijn waarbij het tot op heden niet gelukt is Maar toch leuk dat we samen weer lief en leed kunnen delen , als van ouds Ben stiekem toch wel blij dat ik terug ben Groetjes Joyce