Heeeeeey, zie het nu pas. Wat leuk dat je er weer bent! We hebben vorige week je naam nog genoemd en vroegen ons af hoe het met je ging. Leuk dat je gaat trouwen Balen dat je nog niet zwanger bent Zoals je ziet, is dat bij ons hetzelfde... 2007 wordt ons jaar meid! Mijn duimen heb je weer!
Hey Elvira! Wat toevallig dat jullie het net over me hadden En ja ik ben zo blij dat ik hier weer terug ben En 2007 wordt inderdaad echt wel ons jaar!
ooievaarke meis...welkom terug! Fijn jou weer in ons midden te hebben, je was zo plots weg.... Ik hoop dat 2007 heel vruchtbaar voor je mag zijn en voor alle meiden natuurlijk!
Dank je wel hoor voor al julie berichtjes Jullie zijn ook zo lief voor me! Doet me echt goed! Voor degene die zwanger zijn, ontzettend gefeliciteerd allemaal! En voor degene die aan de klus zijn, succes! En 2007 wordt ons jaar!
Dank je wel hoor voor al julie berichtjes Jullie zijn ook zo lief voor me! Doet me echt goed! Voor degene die zwanger zijn, ontzettend gefeliciteerd allemaal! En voor degene die aan de klus zijn, succes! En 2007 wordt ons jaar!
He Bianca, welkom terug! Hoop dat je hier weer veel plezier mag beleven en dat voor jullie 2007 en top jaar gaat worden. Alvast veel plezier met de voorbereidingen van je bruiloft. Kus Monique