Ik heb een maandje geleden gezegd dat ik niet meer wilde komen... Nu heeft de huisarts me verteld dat ik moet gaan temperaturen elke ochtend, dus tja, dna ben je er automatisch toch heel veel mee bezig. En nu ben ik een maand niet geweest en zie ik ineens dat er weer heel veel meiden zwanger zijn geraakt! GEFELICITEERD Molly, Duikster en Angel79 en iedereen die nog meer zwanger is geraakt! Ik ben er wel weer, maar niet zo intensief als ik geweest ben... Liefs, Quinny
Welkom terug. Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar eehhh, waarom moet je nu al gaan temperaturen als je pas in ronde 2 bent??
hi Quinny,ik las dat je weer naar de dokter moest. is daar nog wat uitgekomen?,of ben je ondertussen al ongesteld geworden. ik ben 6 dec gestopt met de pil en ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden,ga deze maand naar de ha.vind het wel lang duren allemaal. dus ik weet hoe je je voelt liefs angela
oeps ik las dat je moest gaan temperaturen, maar waarom slaan die pillen an niet aan bij je,heeft de ha daar ook iets van gezegd?
De pillen hebben wel zijn werk gedaan, maar de HA vermoedde dat ik geen eisprong uit mezelf heb. Vandaar de temperatuuractie. Waarschijnlijk is dit erfelijk, want mijn moeder werd ook altijd maar 1 keer in de 3 maanden ongesteld... Om eea uit te sluiten ben ik gaan temperaturen. En.... fertilityfriend heeft tot nog toe geen eispronge kunnen detecteren, en ik zit inmiddels op dag 30 van de cyclus....
hi quinny,dat is wel vervelend zeg.dus je hebt niet elke maand een eisprong,maar je bent wel elke maand ongesteld dus,als ik het goed begrijp?
Nee, ik word ook niet ongesteld... Zonder eisprong geen , dacht ik... Ik ga nu gewoon tempen. M'n kaartjes zet ik in de andere topic over de temp.kaartjes.
Welkom van weggeweest, hoop dat je het geduld voor het temperaturen kan blijven opbrengen! Wie weet komt hierdoor meer duidelijkheid! Groetjes Juut
Ik herken het, mijn cyclus liep ook steeds harder op, van 28 naar 29 naar 30 tot 33. Dan weet je ook niet goed wat je moet doen en ik had helaas nog niet het geduld om te temperaturen.
welkom terug hopelijk komt er meer duidelijkheid voor je met dat temperaturen en anders moet je aan de hormoon preperaat?